Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
)
! Dressuur ging prima, 190 punten. Springen ging ook goed, wel wat gehaast, maar toch mooi foutloos. Cross ging heel fijn, alleen een stop voor de heuvel. Paardlief snapte echt niet wat de bedoeling was van zo'n raar hoog ding waar je kennelijk overheen moet, weer wat geleerd
! Vervolgens vanuit een drafje de heuvel opgereden en toen sprong die de hindernis er boven op ook prima. Waterbak was ook wel spannend, maar na even te hebben gekeken stapte King er gelukkig zo in
! Harstikke tevreden en weer een winstpuntje erbij. Op naar sgw Barchem
Nummers 23 en 105 weet ik niet zeker of het bokkers zijn, zoja, pb me even dan stuur ik ze ook naar jullie!
(die groomde haar) 
Heb je mijn zusje 21 niet?
Succes in Barchem alvast! sofie189 schreef:Wat leuk dat het zo'n mooie cross is, heb er zin! maar had een vraagje mijn nichtje was ook op de foto gezet en ik zou ze wel willen zienmaar elke keer als ik op die website van henry van arem ga kan ik ze niet vinden
wie weet meer?
Hier zet ik alleen de mooiste fotos neer en niet alle fotos die ik van een bepaald evenement schiet. Stuur even een PB met haar nummer dan kijk ik of ik een foto van haar heb.
Dressuur 200, springen foutloos en cross 1 stop op de bult. Maar het was echt daadwerkelijk een stop en vervolgens ging ze vanuit stilstand, dus was er erg blij mee
Alleen de dubbel van 8 had ze wat moeite mee, moest ik flink doordrukken. Beide stijljury's een 6,7 dus voor ons was het geslaagd 

scheelde mij weer een rondje fietsen
DyonS schreef:Trouwens: Ik heb van een aantal bokkers foto's kunnen maken: nr 16, 23?, 105?, 106, 109. Ik denk dat ik ze morgen even upload en naar jullie verstuurNummers 23 en 105 weet ik niet zeker of het bokkers zijn, zoja, pb me even dan stuur ik ze ook naar jullie!
Ik heb de cross gefilmd met headcam! PercyLeen schreef:Wij hebben net de oefencross gereden. Paard pakte heel simpel aan, zelfs het water wou die wel over de afsprong! Simpel foutloos dus volgend seizoen maar officieelIk heb de cross gefilmd met headcam!

maar voor de rest echt super fijn gereden en echt genoten 

erg leuk filmpje. Pakt lekker aan! Kan zijn dat je mij hebt gezien (had rood met grijze set en zwart paard)
!
apetrots op mijn paard. Ook deed hij het water ook braaf, erg blij mee omdat het toch best een pittige waterbak is (met alles wat erin staat).

oefencross was inderdaad B pony hoogte dus voor jou eigenlijk een officiele!