Steeffanie19 schreef:zijn er nog mensen die rond 2 uur moeten:)
Dan kan je daar ter plekke wel even de foto's kijken op mijn telefoon; als jij aankomt ben ik wel rond denk ik. Moet om 10.40 al starten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb weer extreem genoten.
het ging echt supper enige weigering was een van de laatste die dikke boomstam terwijl die in het bos gewoon supper ging
vond het echt een top dag
Zowat alles gesprongen en hij vond het leuk! Ik ook! Hoop ook op mooie foto's, heb een kaartje van www.spoolder.net gehad, fotograaf die bij het koffietentje stond. Staat nu nog niks op. apollootje schreef:Het is dus weer een leuk parcours?
Ik ben benieuwd!
Wij doen ook mee, met een clubje van 3 haflingers. Mocht iemand ons herkennen mag je best gedag zeggen
Steeffanie19 schreef:apollootje schreef:Het is dus weer een leuk parcours?
Ik ben benieuwd!
Wij doen ook mee, met een clubje van 3 haflingers. Mocht iemand ons herkennen mag je best gedag zeggen
Volgensmij zag ik jullie net terug komen van de start jullie hadden drie haflingers met rode dekjes ? Stond alleen te ver weg dus kon niet even gedag zeggen

[/quote]

Esther91 schreef:Anne_GTI volgens mij zijn jullie de combinatie die na ons is gestart. Een voskleurig paard en een witte pony?
Wij hebben ook zeker genoten. Wat ik me afvraag is wat nou het verschil is tussen de beginners en gevorderden groep? Er wordt toch aan de hindernissen verder niks meer veranderd?
Ik ook, zit er bovenop!
maar ben oowk met spanning aan het wachten met foto's van de fotograaf ..