Vandaag debuut met Abel (was in Ermelo van de pony van te voren afgevallen dus het was verzet naar nu)
mooie cross voor een debuut, niet te gekke dingen en niet te hoog.
Dressuur ging wel aardig resultaat 199.
springen beetje losrijden. mams de groom deed een beetje lang over de lange route
dus heb een paar keer gesprongen en toen de ring in.
zo min mogelijk geprobeerd te regelen wat resulteerde in een foutloos parcour. :d
en toen controle, hartslag 84. meneer had zich tussendoor goed druk staan maken op de trailer (tussen dressuur en springen) dus dat was wel te verwachten.
de cross in. vanaf de start tot het eind in een constante galop door kunnen rijden. hij sprong alles.
en ik mocht lekker meeliften. hij ging wel erg hard dus dat waren wel wat platte bochten haha.
volgens mij vond ie het geweldig.
heb nog nooit zo;n fijne cross gereden!
en hartslag wonderbaarlijk laag. 48.
wat een topper! :d en ik ben beloond met een 1e prijs (ring 10). ben echt supertrots
:
en kreeg zelf ook de kriebels! Misschien volgend jaar
), waarop mijn moeder zegt 'je wordt 3de vandaag...'.
(was bijna eng ja....)
Heb een mondelinge waarschuwing gekregen maar verder gelukkig niet. Hij kwam later nog naar me toe en toen vertelde hij dat er iemand was, ongeveer een kwartier na mij, die was ook uitgesloten op het water. Had hij tegen diegene gezegd: Je mag niet meer springen he. Had de ruiter geantwoord: Nee doe ik niet. Was hij ergens via het bospaadje naar een vd laatste hindernissen gelopen, zag die dat die ruiter nog wel die hindernis had gesprongen. Die kon wel een brief verwachten zei die
dus super!
Eenmaal onderweg nergens last van!