[SGW] Voorbespreking onderlinge SGW Elst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 19:55

Ik moet mij helaas afmelden...ik kan geen vervoer vinden ;(

AmberB_

Re: Voorbespreking onderlinge SGW Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:16

Hoe zit het met het crossparcour? Lengte, aantal hindernissen en optimale tijd? Ivm dat we de cross ook moeten verkennen en dat ik dan weet wanneer ik dat het beste kan doen. Aangezien ik ongv 2uurtjes heb tussen de dressuur en cross. Ik hoorde dat het parcour er miss vrijdag anders zaterdag er staat.

schimmelmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 16:13

De route van de cross, lengte en optimale tijd staan nu ook op de site!

We gaan op vrijdag wel de cross hindernissen opbouwen maar op zaterdag ochtend worden deze pas helemaal gereed gemaakt.

Pitt25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:02

Wij hebben er zin in! Kunnen gelukkig na de cross het parcours verkennen, scheelt weer tijd. Komen er nog mensen foto's maken? Ik neem de camera in ieder geval mee

scappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:22

Ik heb er heel veel zin in. Hopelijk zit het weer ook een beetje mee

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:30

Ben er ook bij! Wordt wel een vroegertje voor ons!

jamielee_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 15:18

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:00

Ik sta er nog steeds op maar heb me al een paar dagen terug zowel hier als via de mail afgemeld...

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:41

Ik heb er ook veel zin in!! Als het goed is mag ik ook de gopro-camera van mijn vriend lenen, dus dat is helemaal leuk!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:23

Nog geen verslagen hier?

Wij hebben een topdag gehad gister. Moest als eerste van start in de dressuur en ondanks wat spanning door lichtinval in de binnenbak ging het eigenlijk best lekker dus was eigenlijk erg tevreden. Daarna even uitgepuft, cross gelopen en gezadeld. Met 'losrijden' was ze heeeeel druk, maar vlak voor de cross was de rust ineens daar. Ging lekker van start maar helaas een weigering op de eerste, bekend probleem want ze wil nooit weg van de groep. Maar goed, kon prima herstellen en daarna zijn we in een heerlijk tempo foutloos de cross door gegaan *\o/* zooooooo trots!!!
Daarna pony weer op de trailer en paar uur later gesprongen. Ging ook erg fijn, zat zo te genieten dat ze stilstond voor de derde, maar ondanks dat een heel fijn rondje gedaan.

Vond het een hele leuke Oefencross met leuke uitdagende hindernissen dus complimenten voor de organisatie :D Alleen wel jammer dat er zo veel tijd tussen de onderdelen zat steeds (wij zijn van 08.30u tot 17.00u op het terrein geweest......)

Pitt25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 16:02

Wij zijn ook dik tevreden over gisteren. Fijne bodems in alle drie de disciplines! Het bos vond ik (op de laatste 15m na) er echt perfect bijliggen. Ook de hindernissen boven verwachting uitdagend en mooi. Wat betreft de tijdsplanning van de dag denk ik inderdaad ook dat er winst behaald kan worden. Met een volgende keer zou ik persoonlijk het springen en de cross omdraaien. Degenen die dan uit het springen komen, stuur je direct door na de cross. Hierdoor kun je veel strakker plannen en hoef je niet drie keer op te zadelen. Daarnaast kun je gelijk de mensen 'filteren' die niet geschikt lijken om een oefencross (uit) te rijden. Het is gisteren (naar ik meen) allemaal goed gegaan maar er zijn mensen die door het woord 'oefen' de cross niet serieus nemen en wellicht wat beschermd dienen te worden.
Het voordeel van het huidige tijdssysteem is wel dat je ongeveer alle deelnemers kunt bekijken. Voor toeschouwers natuurlijk veel leuker. Maar voor een eerste keer organiseren; super!

Flora_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 16:48

Ik heb een erg leuke dag gehad gisteren! Springen en dressuur ging super (oke een kleine blunder met inspringen, want ik was mijn cap vergeten op te doen in alle haast ;) ) alleen bij de cross vond mijn paard hindernis 13 te eng, dus die hebben we helaas niet gesprongen, verder deed mijn angsthaas het heel goed in het parcours, hij was een echte held gisteren, ben trots op hem! De organisatie was ook top, als de wedstrijd nog een keer georganiseerd word dan ga ik zo weer. Er zijn ook fotos gemaakt geloof ik? Waar kunnen we die vinden op internet? Als iemand dat weet?

jamielee_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-12 10:02

Hallo

Wat fijn t horen dat we alles zo goed hebben geregeld.
Volgend jaar gaan we geheid weer een SGW doen .

Dus als jullie weer zin hebben om mee te doen zijn jullie welkom.

Wellicht vind ik het zelf ook een goed plan om volgend jaar beter de tijden te plannen en het springen voor de cross te doen.

Dus daar zou verandering in komen.

Ik was zelf ook erg tevreden over m'n pony. Had de cross foutloos gereden en het springen ook. Met de dressuur 188 punten. En was 2 e geworden . Dus erg goed voor me eerste SGW wedstrijd.

De foto's zijn de vinden op www.fotografiejamie.weebly.com en op photos2enjoy.nl

Verder zag ik nog een paar mensen met een camera , willen die zich bij mij melden?

Alle foto's die door bovenstaande mensen (zie link) zijn gemaakt zijn te bestellen.

Hopelijk tot volgend jaar!

Eind december organiseren we ook oliebollen springen, met daarna puissant springen.

Als mensen interesse hebben kunnen die zich aanmelden via de mail

Gr. Jamie

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:33

Fijn dat er leuke reacties zijn en ook leuk dat jullie het nog eens gaan organiseren!

Komen de uitslagen nog online?

jamielee_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-12 11:51

Zou even de uitslagen lijst op de verenigings site zeyten

scappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:41

Ik wil ze uitslag ook wel weten. Ben na de cross naar huis gegaan paard was nogal druk op de trailer en ging iets moeizaam door de cross.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 07:57

Waar op de site staan de uitslagen nu Jamie?

jamielee_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 14:30

Nienke (schimmelmuts) is bezig met alle uitslagen op een goed formulier te zetten, zodat iedereen deze kan bekijken.ik wacht dus af

eebaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:41

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:46

Had de foto's gezien inderdaad, maar van mij geen springfoto helaas!

Ben benieuwd wanneer de uitslagen dan komen, t is inmiddels al ruim een week geleden...

jamielee_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 10:33

We vragen ons af waarom je zo over die uitslagen door blijft gaan. Het isbonderling ten eerste dus normaal komen er geen uitslagen op te staan...

Zoals al 3 x eerder is vermeld werken wij allemaal gewoon fulltime en zul je dus geduld moeten hebben

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:38

Waarom ik er over door ga? Wat een rare vraag. Na een wedstrijd evalueer ik graag hoe het is gegaan en de tijd van de cross is daar bijvoorbeeld ook een onderdeel van. Dat jullie werken begrijp ik, maar op de dag zelf waren de uitslagen bekend, dan snap ik niet waarom ze dan niet meteen online komen? Mijns inziens ook geen gekke vraag aangezien dat bij alle andere wedstrijden ook gebeurt. Als je een cross organiseert, onderling of niet, en zeker als je de belofte doet ze online te zetten, dan vind ik het niet meer dan normaal dat ik, en andere ruiters, verwachten dat ze dan ook echt online komen te staan. Jammer zo'n reactie dus...........

jamielee_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 10:43

Geduld is een schone zaak.

Ze komen ook online maar wanneer? Ik zou zeggen stuur nienke een mailtje

Ze heet schimmelmuts hier op bokt die zou t online zetten

schimmelmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:02

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:32

Thanks!