Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heel misschien dat ik toch nog even zaterdagmorgen op en neer rij, want zondag mag je niet met de fiets...
B paarden
ik ga zelf zaterdag rond half 1 lopen, we hebben er weer zin in
nog 2 nachtjes! Jippieeee! _Liez schreef:Klopt het dat je niet het water mag inlopen ,maar dat je er in moet met het kleine 'insprongetje'? Anders heb ik dat denk ik over het hoofd gezien.
(correct me if I'm wrong)
en inderdaad, ze zullen het toch ooit moeten leren dus dan liever nu het toch niet zo hoog is 
_Daphne schreef:Ja, ik ga ook voor het afsprongetje, het is echt niet hoogen inderdaad, ze zullen het toch ooit moeten leren dus dan liever nu het toch niet zo hoog is
Ik kan je helaas niet voorlezen, om 11.42 zijn we er hopelijk net en om 13.16 moet ik al bijna weer opzadelen. Maar er is vast iemand aanwezig die dat wel kan doen
hihi! Trailer is in ieder geval al ingepakt, auto afgetankt, paard in de knotten... We hebben er zin in!
. Gelukkig hoef ik niet zelf te rijden, alleen maar groomen. Vannacht eerst nog even keihard op stap! Loetie84 schreef:wwr schreef:Ik ga voor de inloop, het afsprongetje kan niet achterwaarts
Ach, doe eens gek. Probeer t eens joh! Hahaha.