Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Blij dat het niet is aangerekend uiteraard
) en dan kon het lijken alsof je de paddestoel wel aanreed
waardoor ik nu een pimpelpaars ei op mijn bovenbeen heb)
Ukkie en O'jee zijn leuk

(en dus sowieso geen winstpunten)
Ondanks de weigering en het alternatief maar 22 sec buiten tijd. En gewoon een heerlijk gevoel. Wat ben ik trots op mijn kanjer 

gr_roos schreef:Splash, dan heb ik jou wel gezien en ben ik redelijk vlak voor jou gestart (21).

texelse schreef:@Splash: jammer dat de dressuurpunten lager waren dan je voor je gevoel zou moeten hebben.
En ja hoor, gebruik de foto's maar weer voor het overzicht.
De organisatie is vandaag nog een beetje gammel, we zijn eigenlijk maar met een betrekkelijk kleine groep. Zo word de cross gebouwd door maar 4 man. Gelukkig hebben we tijdens de wedstrijd wel steun van een aantal hele pittige vrijwilligers, maar het is echt een hele klus om alles rond te krijgen. Daarom hier maar een oproep aan alle sgw-ruiters: geef je eens op als vrijwilliger bij een sgw. Tenslotte kun je ze niet allemaal rijden, dus als je een weekend overslaat, help een organisatie een handje. Zij zullen je dankbaar zijn, en het is eigenlijk altijd leuk om met elkaar zo'n wedstrijd voor elkaar te krijgen.
was 40 sec buiten de tijd, maar dat maakte mij niks uit! voor de cross hartslag van 60, na cross 66.
. Wij zijn op het land na de schaapskooi gaan staan, en vanaf daar konden we alle hindernissen zien, op de laatste na. Dat vind ik toch wel erg leuk hoor. Dat je als groom of als publiek ook nog wat kunt zien.