Bedankt voor al het werk!Wij hebben er volop van genoten, Celoma was zo lekker los vandaag met rijden
Ben alleen nog benieuwd naar de stijlpunten en tijd, dus wacht rustig de uitslagen nog af mochten die nog online komen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bedankt voor al het werk!

Evelijn schreef:Oh jou heb ik nog gezien in de springring Bianca.. je bent ook niet te missen met je bonte paard en je blauw-geel kleding. Had jij niet ook een cameraatje op je cap? (helemaal niet nieuwsgierig)
die stond alleen helaas iets te ver naar achter dus filmt nu eigenlijk te schuin, maar goed volgende keer wat beter erop zetten. Vanaaf nog gezellig gegeten bij vrienden en in het bubblebad gehangen buiten.....nu naar bed......mijn ogen zijn echt ongelooflijk zwaar.
je hoort op mijn camera ook heel goed 'ho daar gaat mijn ijzer'

Toen er maar weer af en door de waterbak. Tijd weet ik niet precies, maar misschien zelfs nog wel een paar seconden te snel terwijl ik andere keren steeds rond de optimale tijd reed. Ben benieuwd naar de uitslag, hier heb ik niet op gewacht._Sim_ schreef:Ibalia ik heb wel een tip. Betere bewegwijzering zodat je weet waar alles te vinden is. En in de cross op kruispunten pijlen neerzetten zodat je weet welke kant de verschillende klassen op moeten. Nu was het soms spoorzoeken.

ientie schreef:Bianca jij ging heel mooi door de waterbak. Nog een mooie reactie van jou op het geschreeuw van het publiek (Met Mirthe er bovenuit schreeuwend). Geweldig!
...ik zwaaide ff terug idd...vond het publiek bij de waterbak wel erg gezellig ook de hinderniscontroleur die iedereen steeds tot Stilte maande...