Ik zit op beide dagen op het secretariaat en in de rekenkamer...volgens mij wordt de cross op vrijdagmiddag om drie uur vrijgegeven voor verkenning.
bianca1980
Geplaatst: 28-08-12 21:20
heeft iemand voor mij een adres van Norg ?? Ik dacht dat het vlakbij Westerbork zou zitten (links van Assen), maar ik kom steeds met google maps uit op harich (friesland) ???? wyldermerkwei 1 ??
Edit @ Ik geloof fat de fout in mijn favorieten zit ?? heb manege Gaasterland opgeslagen als SGW Norg ....echt geen flauw ide hoe ik daar nu weer bij kom....
heb nu via startlijsten kerkpad gevonden, is wel iets heel anders ...
ik doe op de zondag mee in de B, moet om kwart over 8 al dressuur rijden, en heb tussendoor geen tijd om te verkennen! dat zal dus voor de tijd moeten, is voor mij te ver weg om een dag van te voren te gaan..
Margriet_
Geplaatst: 30-08-12 14:28
Ik doe ook mee in de b op zondag. Heb hele mooie tijden! Ik ga wel zaterdags al verkennen.
wippy
Geplaatst: 31-08-12 09:13
Ik meld me ook eventjes (voor het eerst op bokt...)! Als m'n paardje fit blijft ben ik er zondags in het B bij!
Zaterdag heb ik een hoefijzer in mijn voorhoofd gekregen, gelukkig hoefde het alleen geplakt te worden, maar ik heb nu nog een onwijs dik hoofd, de wond is nog niet goed geheeld en de cap komt er over heen. Ik verwacht dinsdag pas weer te kunnen rijden dus helaas!
Ja eigen fout hoor, ik lette niet goed op. Hij zou een vlieg wegtrappen, maar dat ik in de weg... Het had veel erger kunnen zijn dus wat betreft mag ik nog blij zijn, maar leuk is anders Bedankt, naast lichte hoofdpijn en een dik hoofd gaat het gelukkig wel aardig goed