Ik heb mij ook opgegeven. Ik dacht dat het een cross parcour met spring hindernissen zou worden? Ik snap er nu niets meer van. Kan iemand het mij uitleggen?
In het tweede traject is er ook een waterbak. Het zijn idd normale hindernissen, in het derde traject zijn er enkele crosshindernissen, hier kan je kiezen wat je springt.
Oke top! Is het de bedoeling dat er in wedstrijd tenue gereden wordt of is het alleen belangrijk dat je bodyprotector om hebt?
MyrtheJ
Geplaatst: 02-09-12 19:12
Leuk! Ik ga proberen dit jaar ook mee te doen. Nadat we afgelopen weekend een TREC training hebben gedaan zijn de springkriebels weer wat aangewakkerd. Zou voor de 30/40 gaan denk ik.... Dan weet ik zeker dat ik alles durf te springen
mijn jonkie van 4 heeft nog nooit een wedstijd terrein gezien.. Maar wel een springparcour, en een bosrit in stap achter een ander paard aan. paard springt alles, vind het echt leuk.
zal ik hem inladen en gewoon gaan of is het te druk daar? zijn er nog meer jonge paarden die gaan oefenen?
@marielle123, ik zou het gewoon doen, denk zeker dat het voor een 4jarige goed te doen is
marielle123
Geplaatst: 03-09-12 12:32
ik durf wel.. alleen geen idee of ik mijn paard dan in het diepe gooi?
De hindernisjes lijken me geen probleem, dan doen we gewoon heel laag en rustig aan uit een drafje. mijn paard gaat dat wel leuk vinden
Zit er om de hindernissen een hek of iets? of is het allemaal op open terrein? Stel ik heb even geen stuur meer dan is een hek of aanleuning ervan wel even handig..
Is het de bedoeling dat je aan alle 3 de parcoursen deelneemt?
marielle123
Geplaatst: 03-09-12 12:58
ik zat al ff op you tube te googlen. je ziet id een springparcourtje binnen en op een groot grasveld met lint de cross met de hindernissen. ziet er wel safe uit voor een jonkie. paard kan eigenlijk geen kant op.
ik ga er eens over na denken. het lijkt me wel een super oefening.
marielle123: zo zijn wij vorig jaar ook het 'diepe' ingegaan (of beter gezegd, de hoogte 30/40), en dat is goed bevallen hoor, dus gewoon opgeven voor de jumpcross!
liberty
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-12 20:53
blitsie schreef:
Is het de bedoeling dat je aan alle 3 de parcoursen deelneemt?
ja, je mag ook wel minder doen maar dan telt het niet mee voor de uitslag.