[SGW] Oefenparcour oenkerk 29 juli

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariska1408

Re: Oefenparcour oenkerk 29 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 15:13

Zo we zijn weer terug van een lange dag ..
Nu zijn zowel ik en mijn pony erg moe :P maar het was zeker geslaagd :D
Mooi terrein, en leuke hindernissen :)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 17:49

Mijn paard staat inmiddels ook al weer een poosje in het weiland en ik zit inmiddels gedouched en wel de foto's en filmpjes te bekijken die gemaakt zijn. Heb geweldig genoten en volgens mij mijn paard ook! Stonden er eigenlijk nog fotograven tijdens de oefencross? Ik heb niks gezien, maar op sommige punten gingen we dan ook vrij hard, hihi. Ben supertrots op mijn paard, in de clinic was ie nogal heftig soms, maar in de oefencross heeft ie (bijna) alles zonder aarzelen gesprongen! Heb geen dubbelsprong gedaan, maar heb daar voor de kleine hindernis gekozen en alleen op het water stopte hij en heb ik de tweede boomstam overgeslagen omdat ik die niet vanuit draf wilde springen.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 19:11

Ik heb ook heerlijk gereden :D Helaas lag ik er gelijk naast tijdens de eerste sprong in de clinic :P Hij sprong wat hoog en struikelde in de landing waardoor ik mijn evenwicht verloor, kon pony iig helemaal niks aan doen.. Daarna alles in 1 keer gesprongen en ook de oefencross foutloos en in een mooie tijd, ben echt supertrots op mijn poown <3

Ik weet wel dat er 1 fotograaf bij de laatste hindernis stond, heb haar kaartje nog gekregen www.oypo.nl/doutsen

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 19:38

Volgens mij heb ik een foto van jou gemaakt over de tonnen heen. Bedankt voor de link, ik zal hem in de gaten houden voor foto's!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 19:47

Moska schreef:
Volgens mij heb ik een foto van jou gemaakt over de tonnen heen. Bedankt voor de link, ik zal hem in de gaten houden voor foto's!

Toch niet toen ik viel he? :') Kan je die sturen?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 19:53

Nee volgens mij vlak erna. Kun je mij via pb je email sturen?

Nu hoop ik wel dat jij dat bent op de foto, bruine bp aan?

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:47

Hier ook weer een hele ervaring rijker! Ook tijdens de clinic aan het zandhappen geweest...
Paard ging voor door haar knieen heen op een mul stuk na hindernis drie. Gelukkig niets aan de hand en verder kunnen rijden. Met clinic nog wel wat moeite met sommige hindernissen maar de oefencross alleen ging super! Nu zelf aan mijn conditie werken...tankje zuurstof was niet onaardig geweest ;)

Hier nog mensen toevallig foto's gemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:52

Hier ook, heb 1 keer in de bosjes gelegen met de clinic, lekker in een bramenstruik terecht gekomen. :') Met de clinic had hij er een handje van om gauw gaten naast de hindernis te zoeken en daar langs te gaan, maar hij heeft toen wel alles nog super gesprongen. Had alleen door die acties niet echt veel vertrouwen in de oefencross, maar dat ging véél beter en heeft hij alles gesprongen. Was echt supergaaf! :D

Daarna enorme trailertroubles, raar beest heb ik. De mensen die geholpen hebben, enorm bedankt!

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:55

Geen dank ;) je pony vond het vast te leuk op ons terrein en wou niet meer naar huis...

Mijn paard had beetje last van merrie kuren vandaag, flink bokken omhoog komen en etteren tijdens de clinic. Weten we ook weer dat ze dat toch ook nog in zich heeft.

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 11:00

Ik heb gisteren samen met mijn vriend ook gereden, waren verdwaald, en kwamen veel te laat, maar mochten alsnog starten!
Was erg trots op de paarden, heb zelf niet alles gesprongen omdat ik 20 weken zwanger ben,maar alles wat ik wilde springen deed hij super!
Mijn vriend heeft wel alles gesprongen met zijn springcrack!

@ san_ner, fijn dat jullie uiteindelijk toch nog naar huis konden!!!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 16:13

oef ik sta stijf van de spierpijn... zal straks weer even naar mijn paard, eens kijken hoe hij er aan toe is.

mariska1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 17:23

Mijn pony wou vandaag helemaal niet ... zou even longeren... maar ze wou niets.. en toen begon het nog keihard te regenen ook... dus dan maar een dagje rust he :P
heb zelf wat last van m'n rug en schouders van de onverwachte bewegingen van pony lief:P

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 18:09

Ik heb ook ongeveer overal spierpijn :') Pony viel wel mee, heb even gelongeerd maar die was niet erg stijf gelukkig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 18:17

Hier ook spierpijn, dacht eerst dat het alleen m'n schouders waren.. maar mijn benen doen ook gezellig mee. :')

GelbrichDDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:57

hier echt nergens last van :) pony heeft wel een dagje vrij gehad!

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:40

Dit was de derde keer dat ik meedeed met de oefencross. De eerste keer had ik best veel weigeringen. De tweede keer had ik overal weigeringen en ben ik er 2 keer afgevallen. En gister ging het super!
In de les wel een paar weigeringen gehad op de eerste sprongen. Maar na de 4e hindernis ging alles super en foutloos! In de cross zelf had ik maar 1 weigering en heb ik er zo;n 5 minuten over gedaan. Wat was jullie tijd?

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:31

Hier ook flinke lading spierpijn en ook nog ziek vandaag... Vanavond toch maar met lading paracetamol even nog op paard gestapt voor het loswerken, maar die viel reuze mee qua spierpijn!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 07:13

Die van mij had ook nergens last van gelukkig en mijn spierpijn is ook al een heel stuk beter vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:44

QueenE schreef:
Ik heb ook heerlijk gereden :D Helaas lag ik er gelijk naast tijdens de eerste sprong in de clinic :P Hij sprong wat hoog en struikelde in de landing waardoor ik mijn evenwicht verloor, kon pony iig helemaal niks aan doen.. Daarna alles in 1 keer gesprongen en ook de oefencross foutloos en in een mooie tijd, ben echt supertrots op mijn poown <3

Ik weet wel dat er 1 fotograaf bij de laatste hindernis stond, heb haar kaartje nog gekregen http://www.oypo.nl/doutsen

Jeej, er staan al foto's online! :)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:56

Doutsen heeft leuke foto's gemaakt!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:10

Zijn idd leuke foto's, alleen jammer dat ze pas beginnen vanaf 13.32 en toen was ik al binnen, dus helaas geen foto's van ons. Gelukkig heb ik nog wel wat foto's die gemaakt zijn door vriendin en een paar filmpjes. Kan dus nog lekker nagenieten!

Ben trouwens bijna van de spierpijn af!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:45

Ik zit nu mijn filmpjes te bekijken en zie dat er iemand foto's nam bij onze training (van 9 tot 10 van Sophie), heeft iemand enig idee wie dat was? Het was een man met een hoedje op.