) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die kreeg ik als weigering aangerekend, naja dikke prima. Daarna ging het wel weer en de rest van de cross op automatische piloot uitgereden. Waarna ik bij de finish zowat van m'n stokkie ging en echt even met m'n neus tussen m'n knieën moest gaan zitten 

Springen hadden we een beetje pech en 2 balken, waarvan de 2e mijn eigen schuld was. Ik was hindernis 8 bijna vergeten dus stuurde er behoorlijk knullig op aan
Cross ging goed t/m het water. Daarna de wal en daar kreeg ik haar met geen mogelijkheid af. Dus toen konden we weer naar huis
Alleen ging ik er al uit bij H3. Borden onder hindernissen zijn onze achilleshiel en die waren rijkelijk aanwezig in 't parcours. Toen het eerste bord in zicht kwam zei paard
. Die krijgt morgen bordenstrafkamp in de springles.

Dat wordt flink op borden oefenen. Ik vond overigens hindernis 3 ook wel lastig hoor, mijne kwam er ook op terug.
Ik was zelf erg tevreden en ook de mensen die stonden te kijken vonden het een erg fijne proef. Had 1 kleine storing bij E afwenden in stap, verder erg netjes.
Maar het maakte toch niet meer uit voor de uitslag. Dan had ik foutloos moeten crossen.
Vond die hindernis ook echt hoog en breed, terwijl 2 weer laag stond.
AntheaV schreef:Evony: Gaat het nu weer goed met je?