Heb ingeschreven voor de oefencross op 12 aug en voor de officiële op 26 aug. 26 augustus heb ik ook al betaald, maar van de oefencross kan ik niet vinden wat de kosten zijn...
Letsdunit
Geplaatst: 21-06-12 21:22
Leuk ! Heb vorig jaar foto's gemaakt, kreeg zulke leuke reacties op mijn foto's. Zal deze datums alvast in mijn agenda zetten.
Ik ben er zaterdags en misschien ga ik zondag nog wel mee doen.
marjolein_el
Geplaatst: 22-06-12 15:43
Stal_Fiore schreef:
Heb ingeschreven voor de oefencross op 12 aug en voor de officiële op 26 aug. 26 augustus heb ik ook al betaald, maar van de oefencross kan ik niet vinden wat de kosten zijn...
Ik heb me ingeschreven maar zie dat ik dan niet kan vanwege een andere afspraak waar ik mijn pony bij nodig heb dus zal me helaas vanavond af moeten melden, deze afspraak stond al eerder en kan niet verzet worden.
Ja vind het ook erg jammer maar er is elk jaar toeristische markt in het dorp waar wij ponyritjes geven en helemaal niet meer aangedacht toen ik het opgaf.
gr_roos
Geplaatst: 27-06-12 10:13
Pakken ze de oude route weer op Noor? Waar vroeger de mexicaanse hoed stond? Denk het eigenlijk niet nu ik het vraag, daar was het altijd zo vreselijk nat.
Ik heb geen flauw idee Roos, ze zijn druk aan het overleggen. Mexicaanse hoed was ook van voor mijn tijd denk ik Waar stond die?
gr_roos
Geplaatst: 27-06-12 10:44
Ik bedenk me nu dat ik het over 16 á 18 jaar geleden.
Mexicaanse hoed stond op het grasveld, linksaf voor hindernis 2 (denk ik). Na de M greppel ga je nu rechts naar de malle Jan, vroeger ging je daar rechtdoor en dan kwam je over het pad achter de bos uitsprong. (paar jaar geleden is daar achteraan gedressuurd). Er is ook nog achter de waterbak gestart en dan nam je het water via de afsprong.
De laatste keer dat ik er was (enige weken geleden) was er druk gewerkt in het bos. Sloten uitbaggeren enzo. Toen moest er nog wel wat gebeuren hoor, om het bos weer knap te maken voor de cross. Een van de greppels was dichtgegooid met een duikertje er in, maar dat maakt de situatie niet veel anders als ie was. Die greppels waren toch niet echt diep. Maar de 2e, bij de opsprong was echt diep uitgegraven. En op veel plaatsen was bagger uit de sloten neergelegd en dat moet ook nog een tijdje liggen voordat je er overheen kunt.
Dus ik was ook heel benieuwd wat ze er van gaan maken. Vooral het laatste stuk. Er was een soort vangrail gemaakt van hout, zodat je als je langs de waterbak komt, goed met de bocht mee moet naar rechts. Oh en er was voor het heuveltje ook nog een flinke dijk van modder en bagger neergelegd.
Ik ben inderdaad wel eens stukken tegen gekomen in het bos, waarvan ik het vermoeden had dat daar ooit hindernissen hebben gestaan. De witte paaltjes zijn in het begin van de route ook niet erg duidelijk en dan zou je inderdaad naar links kunnen. Maar er is ergens in het midden ook nog een open veldje (heel klein hoor) waar het lijkt alsof daar een verdiepte bak heeft gezeten en in het laatste stuk staat toch ook nog een oud smalletje? in een zijweg van links?
Naja, er is nog genoeg tijd, dus we wachten met spanning af! Ik heb in ieder geval zin in de oefencross.