ik lees mee binnenkort ga ik eens een foto uploaden!
@ jesse: gave set! heb je een bruine bodyprotector en blauw air jacket?
Joki
Geplaatst: 22-05-12 23:26
Birthe wat een gave sets zeg
Jetske
Geplaatst: 22-05-12 23:37
florence123 schreef:
ik lees mee binnenkort ga ik eens een foto uploaden!
@ jesse: gave set! heb je een bruine bodyprotector en blauw air jacket?
Ik neem aan dat je mij bedoeld ? Klopt iig, bruine how's racesafe bp en lichtblauw aj
viefdepief
Geplaatst: 22-05-12 23:46
Even een update over de Custom-XC bestelling: De 25e staat het geld als het goed is op hun rekening. Bij mij is het al afgeschreven, maar het doorsluizen via Paypal duurt wat langer (zal jullie de theorie hierachter besparen ) we hebben een kleine vertraging dus.. Maar heb nu wel duidelijkheid hierover nu Houd jullie op de hoogte! Zodra er nieuws is post ik het hier
Ik heb een bruine set op mijn bruine paard. Nu alleen ook een schimmel gekocht en dank dat bruin daar niet zo goed op staat. Ga denk ik vrijdag eens in het felblauw trainen met hem, kijken of dat een beetje staat.
Hierbij ook een meelezer. Als ik mijn setje compleet heb zal ik foto's showen! Ben er nog niet helemaal over uit welke kleur ik ga kiezen. Zit te twijfelen tussen blauw met zwart (vergelijkbaar met xxitsmexx met Baylando) of beige met donkerbruin. Blauw valt meer op, dat vind ik leuk, maar hebben al veel mensen. Beige en donkerbruin zie je wat minder, maar is wel wat saaier. We zien wel... eens kijken wat er te vinden is in de winkels.
Denk dat felblauw met bruin wel heel gaaf is op je schimmel! Heb zelf ook een schimmel en zit nog te bedenken wat een leuke combi is met bruin omdat ik bruin tuig heb
AntheaV
Geplaatst: 23-05-12 10:23
Kris, denk dat jouw bruin ook mooi lijkt op een schimmel hoor
Met Bianca eens! Blauw met bruin. Vind wel dat royal blue dan Kris!
@ Birthe je springschoenen zijn echt gaaf in actie zeg!! @ Jetske jouw set blijft echt het gaafst!! Wie was er ook alweer in het navy/ roze?? Die had ook navy/roze laarzen. Die set was ook echt af! Maar Jets... Wanneer komen er nou springschoenen die matchen?? Nee nu eigenlijk nog niet... het EK nog ff houden en daarna echt anderen hoor
Kris
Geplaatst: 23-05-12 10:51
Ik heb dit dek, shirt en broek uit dezelfde collectie. Dat kan goed met mijn bruine BP, cap en laarzen denk ik en staat hopelijk goed op schimmel