Gezellig bij mij in de les! Wordt wel een drukke les dan waarschijnlijk... onze les is over het algemeen al redelijk vol (of er moeten veel afmeldingen zijn, dan heb ik niks gezegd)
Mooie foto! En vond het ook een leuke hindernis om te springen. Heb hem gister ook voor het eerst gesprongen. Niet in 1 keer, maar de tweede keer deed ie het braaf! Ik wilde gister nog even in het echt met je kennismaken Stal_fiore, maar het is er niet meer van gekomen. Mn paard was een beetje onrustig (nogal drukke les) dus ben maar meteen naar huis gegaan. Volgende keer maar.
Pff ik heb woensdag ook meegereden met een paard wat er veel zin in had en daardoor lekker extreem hoog ging springen waardoor ik een goede relatie had met de grond. Maar voor zijn derde training doet hij het goed.
Stal_Fiore. Wat een mooi vrachtwagentje hebben jullie. Herken nu de naam pas.
Stal_Fiore
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-12 17:12
Savan, in welke les reed je? Misschien heb ik nog wel foto's voor je.
Nee ik ben daar lid, maar als je gewoon de vereniging een mail stuurt kan je wel een les mee rijden hoor! FE en ik rijden in de eerste les op woendag, gezellig!
Savan_
Geplaatst: 02-06-12 09:01
Stal_Fiore schreef:
Savan_ schreef:
Ahh dat zou leuk zijn. Ik reed in de tweede les.
Wat voor paard heb je? En wat had je aan (truitje/dekje?)?
Een donker bruin paard met een witte bles. Ik had een donkerbruin dekje en rosé t shirt.
Duimen dat er vandaag niet teveel regen valt, zodat de crossles vanavond gewoon door kan gaan. Ik zou graag nog even een keer willen oefenen voor de oefencross van aanstaande zondag. En voor degenen die op donderdag rijden wil ik ook meteen wel even duimen dat er morgen ook niet teveel regen valt, zodat de lessen dan ook door kunnen gaan
Ik rij normaal woensdag de eerste les mee, maar dit keer ben ik waarschijnlijk donderdag. Vandaag geen tijd helaas.
HH, ze doen best moelijk over losse lessen, in de vakantieperiode maak je de meeste kans. Ik zal een balletje voor je opgooien. Want via iemand van de vereniging maak je meer kans dan dat je zelf mailt.
Ik was er niet bij dit keer (pony wel hoor)... ik was met groep 8 op kamp. Was een lekkere les heb ik gehoord en op filmpjes gezien. Lekker hoog gesprongen. Goede oefening voor zondag, B pony's Vlietland SGW
ik reed een les eerder, maar dat was ook een fijne les! Niet zo druk dit keer, veel gesprongen en inderdaad ook wat hoger. Veel hindernissen stonden nog op 'paarden hoog' hoogte van de oefencross. Zeker een goede oefening voor de vlietlanden.
ja! Voor het eerst in de B dus wordt wel spannend! Afgelopen zondag bij de oefencross reed ik te afwachtend, daardoor veel weigeringen. Hopelijk gaat het zondag beter. Jouw pony ook voor het eerst in de B toch?