[SGW] Tongeren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:36

Ik stond 2na dressuur met 72% en een balk met springen. In de cross foutloos maar hele bult tijdfouten. Was nummer 275 en de bodem was slecht. Er waren vrachtwagens die met 2! Trekkers van de parking getrokken moesten worden. En dan heuvel op en af is niet ideaal.

MnPoepiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 20:35

_lautje_ schreef:
Ik stond 2na dressuur met 72% en een balk met springen. In de cross foutloos maar hele bult tijdfouten. Was nummer 275 en de bodem was slecht. Er waren vrachtwagens die met 2! Trekkers van de parking getrokken moesten worden. En dan heuvel op en af is niet ideaal.

Dan mag ik nog blij zijn dat ik zo vroeg moest rijde... :s Vond het echt jammer voor de organisatie!! Zaterdag zo mooi weer en dan zondag :o

vera_pino

Re: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:48

Was ook heel erg jammer, de bodem werd later weer beter omdat ze door de toplaag heen waren kregen ze nu wel grip op de boem.

Wij stonden s ochtends al gelijk vast, gelijk weg laten slepen en hebben verder geen problemen meer gehad. Ik moest als eerste van de L, alle rechte stukken waren goed en kon ik netjes tempo maken. Afdalingen en dat bochtje na de waterput in draf en stap gedaan. Was foutloos en 13 sec te laat. Hierdoor terug naar 4e plaats gezakt.

Schimmel mocht later en bodem was stuk beter, wel rustig aan gedaan op sommige stukken. Maar meneer galopeerd zo groot dat we foutloos binnen de tijd aankwamen. Hij liep ook fantastisch. Opgeklommen naar 8e plaats.

Ben heel blij dat alles zo goed gegaan is en dat de paarden heel zijn gebleven. Wat was het ploeteren.

tigers_eye

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:19

Een beetje laat met mijn verslag! Wij hadden een super wedstrijd, voor den eerste keer in J met een jonge merrie van 5 jaar van vrienden van ons, en in de Z met trouwe By Crikey. Eigenlijk was ik blij dat het geregent had, dat is beter dan op hard grond te lopen. Wij hebben de Z gewonnen 8-) , ik was heel verbaasd dat wij een fautloos jumping hadden gelopen, we zijn van de 10de tot de 2de plaats geklommen! Er zit een video op mijn site met alle onderdelen: http://www.madsen-equestrian.com/. Deze zondag 17/6 ben ik van plan om naar Minderhout te gaan om les te geven als iemand les wilt?

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:21

tigers_eye schreef:
Een beetje laat met mijn verslag! Wij hadden een super wedstrijd, voor den eerste keer in J met een jonge merrie van 5 jaar van vrienden van ons, en in de Z met trouwe By Crikey. Eigenlijk was ik blij dat het geregent had, dat is beter dan op hard grond te lopen. Wij hebben de Z gewonnen 8-) , ik was heel verbaasd dat wij een fautloos jumping hadden gelopen, we zijn van de 10de tot de 2de plaats geklommen! Er zit een video op mijn site met alle onderdelen: http://www.madsen-equestrian.com/. Deze zondag 17/6 ben ik van plan om naar Minderhout te gaan om les te geven als iemand les wilt?

heb naar je filmpje gekeken ;p
de cross in het Z zag er zo gemakkelijk uit op de manier dat jij die rondkwam!
mijn lesgever deed ook met 2 paarden mee in het Z :)