beetje compenseren om een extra-tje te doen 
Maar dat is natuurlijk volledig je eigen keuze haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beetje compenseren om een extra-tje te doen 

doom schreef:Haha Laura dat is natuurlijk een keuze die je maakt. Ik dressuur dan ff minder waardoor ik geen dressuur les hoef mee te pikkenbeetje compenseren om een extra-tje te doen
Maar dat is natuurlijk volledig je eigen keuze haha
108078 schreef:Dus als ik het goed begrijp, mag je als het oefencrossen goed gaat, mee doen in de BB cross?
Sorry ik snap nooit wat van die regelingen...

JoycexLynn12 schreef:Leuk hoor, ik wilde ook graag onder begeleiding springen maar het geld hangt inderdaad niet aan de boom en aangezien onze auto nogal benzine slurpt met de trailer...
Ik ga gewoon de B proberen, we zien wel hoe het gaat lopen, over het dressuur en springen maak ik me iig geen zorgen en ik denk dat ze de cross ook fijn gaat doen! We gaan gewoon heen voor de ervaring.
Ik moet alleen een rugnummer bestellen, weet iemand een handige site?
Rox_Basil schreef:JoycexLynn12 schreef:Leuk hoor, ik wilde ook graag onder begeleiding springen maar het geld hangt inderdaad niet aan de boom en aangezien onze auto nogal benzine slurpt met de trailer...
Ik ga gewoon de B proberen, we zien wel hoe het gaat lopen, over het dressuur en springen maak ik me iig geen zorgen en ik denk dat ze de cross ook fijn gaat doen! We gaan gewoon heen voor de ervaring.
Ik moet alleen een rugnummer bestellen, weet iemand een handige site?
een rugnummer houder, je nr krijg je op de wedstrijden
doom schreef:Leuk Laura, mail ze anders ffies of je bij ons mag mee rijden? ik ga samen met vriendin dus dan hebben we een leuk/goed ploegje.. volledig onervaren rijd nooit zo fijn, zal je net zien haha dan zit je je een uur op te vreten haha

1tje HC en eentje die haar 2de wedstrijd dan gaat lopen.