LuffB schreef:een springzweep mag maximaal 75 cm zijn;)
Ik ga me waarschijnlijk ook opgeven, sowieso voor de outdoor (2 jaar geleden (volgens mij) aan mee gedaan en ook een aantal jaren daarvoor en een aantal jaren daarvoor:P) en misschien voor de indoor. Vind het altijd heel erg gezellig, leuke hindernissen en een vriendelijke sfeer.
Nog even een vraagje als je met 2 ruiters bent, mag je dan ook 2x starten? Dus 1x oefenrondje, rondje voor het klassement en dan met de andere ruiter 1x oefenrondje, rondje voor het klassement? Mits het paard dit aankan natuurlijk;) Mijn zus wil waarschijnlijk ook mee doen.
Als ik kom kom ik op een D vosje, zal kijken of ik de foto van 2 jaar geleden nog kan vinden zodat ik te herkennen ben;)
Om gelijk maar even je vraag te beantwoorden; voor de buitencross (outdoor) kan dat wel, omdat we dan 2 dagen cross hebben en ook op maandagavond voor de manegeruiters, dus dat zit niet snel vol. De indoorcross is slechts 1 middag, en snel vol dus hanteren we in principe daar dat ieder paard 1 keer mee mag doen. Dus voor de outdoor zowel op za als op zo, geen probleem!
Ik neem aan dat jullie zelf in de gaten houden of jullie paardje het aankan? (Oefenrondje gaat natuurlijk heel relaxed dus als ze goed in conditie zijn moet het kunnen)
Ben nieuwsgierig naar de foto!