Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij ging als een speer en na de boom voor het water gingen we zoefff de bosjes in
en foutloos gefinisht
dus weer 2 wp erbij

(178) Met springen was ze gelukkig weer lief en ging foutloos rond. Met losrijden voor de cross was ze ook super fanatiek, met springen eigenlijk al. Zodra ik aan wou draven zat ze al in galop en ze wou vooral hard
Ze had er dus zin in. Toen de cross in. Zoals verwacht was hindernis 1 wel heel eng als je alleen weg moest. Ze draaide half om dus een weigering. Heb haar meteen omgedraaid en toen erover. 2 ging ook nog wat moeizaam maar daarna kreeg ze het steeds meer door. Vanaf hindernis 5 of 6 ging ze echt super fijn. Waterbak lijntje was inderdaad erg lastig. Gelukkig was ze erg gehoorzaam en galoppeerde keurig van het boompje door naar de waterbak zonder dat ik hoefde te trekken of zo. Al met al dus met 1 weigering aan de finish gekomen en ik heb echt heerlijk gereden! Had bij de eerste stijljury 6-7-7 en bij de tweede 6-7-6 op stijl geloof ik.
Hoe ben je uiteindelijk nog geëindigd? 

texelse schreef:Dat was inderdaad exact hoe ik me voelde.. Kan inmiddels ook wel weer de positieve dingen van vandaag zien, gezellig gekletst met een hoop mensen, fijne proef, springen ging super en sommige stukjes cross gingen ook wel echt fijn, maar de frustratie zat wel redelijk hoog bij mij.Sh*t Vief, doe je zo je best, 8 uur de dressuur in, en dan gaat Woll zo lopen klieren in de cross. Daar word je toch echt sch**tziek van!
)

had ook mooie cijfers
begon met een 3 hoppa
maar gelukkig aan het eind werd het beter dus 177... (wat een hel een B proef rijden als je normaal Z rijd... en daar maakt paard een beetje een spelletje van... 
daarna cross, ook foutloos wel wat strafpunten voor de tijd, omdat ik na de houtstapel? de bocht uit vloog
(Hindernis 6
) toen stond ik in de bosjes dus daar weer uit weg rijden koste even tijd