Mirthe: Echt een super debuut van jullie!
Photography: Fijne comeback zeg
Hoe ben je uiteindelijk nog geëindigd?
Nevermind: Mooi resultaat, gefeliciteerd 
KristianneB: Balen van je weigeringen bij het water, maar beetje eigen schuld dus.. 
Saden: Helaas is het nogal een portret soms.. Fijn dat je zo'n goed gevoel over jullie cross hebt!
Margriet: Goed gedaan hoor, jullie zijn een leuke combinatie 
Rosa: Wat goed! Gefeliciteerd met je titel 
Lelie: Ja, klopt. Is ook zo moeilijk oefenen zoiets en extra stom als je voor de rest gewoon foutloos door de cross gaat.
Riannuh: Gefeliciteerd met je fijne rit en winstpunten 
Anthea: Wat goed van Draakje! Echt heerlijk dat je gelijk zo fijn hebt kunnen rijden 
texelse schreef:Sh*t Vief, doe je zo je best, 8 uur de dressuur in, en dan gaat Woll zo lopen klieren in de cross. Daar word je toch echt sch**tziek van!
Dat was inderdaad exact hoe ik me voelde.. Kan inmiddels ook wel weer de positieve dingen van vandaag zien, gezellig gekletst met een hoop mensen, fijne proef, springen ging super en sommige stukjes cross gingen ook wel echt fijn, maar de frustratie zat wel redelijk hoog bij mij.
Ben blij dat 'mijn fans' en een paar van jullie het ook allemaal zo omschrijven zoals ik het voelde want heb er verder geen beeldmateriaal van. Maar alle verhalen komen helemaal overeen met hoe ik het voelde (alleen leek het voor mijn gevoel veel langer te duren
)
Zit niks anders op dan heel consequent door blijven trainen, want het is niet alleen in de cross dat ze soms zo haar eigen plan trekt.. Hou nog steeds hoop dat als ik door dit eigenwijze heen kom ik een fantastisch paard aan haar heb, maar op zo'n moment als je niks anders wilt dan gewoon lekker en leuk een crossje rijden is het af en toe wel even heel lastig om het leuk te blijven vinden met dit soort fratsen.
En nu ga ik mezelf naar de douche slepen en daarna even slapen