[SGW] Verslagen Westerbork

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: Verslagen Westerbork

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:25

Rosa, wij hebben ook nog even gekletst. Vind je set echt leuk.
Ik denk trouwens dat je nog wel opmerkingen over je haar gaat krijgen bij volgende crossen, je staart is zo lang dat je rugnummer niet goed meer te lezen is. De starter in Markelo was daar vooral heel fel op altijd.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:29

Ja klopt! Dankje. Ja dat haar inderdaad. Ik moest nu snel, maar ga het volgende keer dubbel doen en dan lint erom. Dan is het een stuk korter. M'n vader zei ook al dat het zo niet kon, maar toen zat ik er al op en moest ik springen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:30

Gefeliciteerd Rosa +:)+ . Leuk hoor. Mistis ook lekker gereden!
Margriet ook netjes!
Vief: wat balen joh. Had jij tijdje geleden ook dat filmpje laten zien waar ze zo vlak voor de waterbak wegdraaide? Of was dat iemand anders?
Het is echt s.hit als ze zo kliert terwijl er niet eens een hindernis in de buurt is (anders zou het ook balen zijn, maar nu is het ook best onbegrijpelijk). {:)-:(

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:06

Gefeliciteerd met je kampioenschap Rosa!
Super voor de eerste cross van je knol Mirthe ;)
Vervelend dat je paard zo uit het niets omdraait vief

He gelukkig, ik ben tenminste niet de enige sukkel die de bocht naar de waterbak haalde lees ik wel haha :P

Dressuur inrijden ging niet zo lekker, anderen reden mij in de weg, ik reed anderen in de weg, paard was weer bang voor andere paarden... Liep nog heel erg uit, beetje jammer. Proef ging redelijk, 170.
Springen was ie een beetje overenthousiast waardoor we een balk hadden. Met de cross had ie er ook zin in :D Hij ging als een speer en na de boom voor het water gingen we zoefff de bosjes in ;) en foutloos gefinisht *\o/* dus weer 2 wp erbij :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:18

Rosa: Gefeliciteerd! Wij vonden je haar nog zo grappig met dat lint erin :D
Vief: Wolles was echt even heel stout bij 2. Jammer dat ze het verderop ook nog eens deed
Rianne: Gefeliciteerd met je foutloze cross

Draakje heeft haar eerste cross ook goed doorstaan. Dressuur was een drama, daar maken we maar geen woorden aan vuil :+ (178) Met springen was ze gelukkig weer lief en ging foutloos rond. Met losrijden voor de cross was ze ook super fanatiek, met springen eigenlijk al. Zodra ik aan wou draven zat ze al in galop en ze wou vooral hard :D Ze had er dus zin in. Toen de cross in. Zoals verwacht was hindernis 1 wel heel eng als je alleen weg moest. Ze draaide half om dus een weigering. Heb haar meteen omgedraaid en toen erover. 2 ging ook nog wat moeizaam maar daarna kreeg ze het steeds meer door. Vanaf hindernis 5 of 6 ging ze echt super fijn. Waterbak lijntje was inderdaad erg lastig. Gelukkig was ze erg gehoorzaam en galoppeerde keurig van het boompje door naar de waterbak zonder dat ik hoefde te trekken of zo. Al met al dus met 1 weigering aan de finish gekomen en ik heb echt heerlijk gereden! Had bij de eerste stijljury 6-7-7 en bij de tweede 6-7-6 op stijl geloof ik.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:57

Netjes gedaan Anthea!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:14

Mirthe: Echt een super debuut van jullie!
Photography: Fijne comeback zeg :) Hoe ben je uiteindelijk nog geëindigd?
Nevermind: Mooi resultaat, gefeliciteerd :D
KristianneB: Balen van je weigeringen bij het water, maar beetje eigen schuld dus.. :(:)
Saden: Helaas is het nogal een portret soms.. Fijn dat je zo'n goed gevoel over jullie cross hebt!
Margriet: Goed gedaan hoor, jullie zijn een leuke combinatie :)
Rosa: Wat goed! Gefeliciteerd met je titel :#
Lelie: Ja, klopt. Is ook zo moeilijk oefenen zoiets en extra stom als je voor de rest gewoon foutloos door de cross gaat.
Riannuh: Gefeliciteerd met je fijne rit en winstpunten :)
Anthea: Wat goed van Draakje! Echt heerlijk dat je gelijk zo fijn hebt kunnen rijden :)

texelse schreef:
Sh*t Vief, doe je zo je best, 8 uur de dressuur in, en dan gaat Woll zo lopen klieren in de cross. Daar word je toch echt sch**tziek van!
Dat was inderdaad exact hoe ik me voelde.. Kan inmiddels ook wel weer de positieve dingen van vandaag zien, gezellig gekletst met een hoop mensen, fijne proef, springen ging super en sommige stukjes cross gingen ook wel echt fijn, maar de frustratie zat wel redelijk hoog bij mij.
Ben blij dat 'mijn fans' en een paar van jullie het ook allemaal zo omschrijven zoals ik het voelde want heb er verder geen beeldmateriaal van. Maar alle verhalen komen helemaal overeen met hoe ik het voelde (alleen leek het voor mijn gevoel veel langer te duren ;))

Zit niks anders op dan heel consequent door blijven trainen, want het is niet alleen in de cross dat ze soms zo haar eigen plan trekt.. Hou nog steeds hoop dat als ik door dit eigenwijze heen kom ik een fantastisch paard aan haar heb, maar op zo'n moment als je niks anders wilt dan gewoon lekker en leuk een crossje rijden is het af en toe wel even heel lastig om het leuk te blijven vinden met dit soort fratsen.

En nu ga ik mezelf naar de douche slepen en daarna even slapen :z

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:28

Oh wat balen viefdepief, dat had je, je vast heel anders voor gesteld. Ik hoop voor je dat het een eenmalige actie was en dat ze volgende keer weer goed aanpakt.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Ik ben uiteindelijk 2de geworden in ring 1 :D
Hebben jullie trouwens fotografen gezien? Ik heb er geen één gezien.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:34

Gefeliciteerd Photography!

Ik heb geloof ik bij hindernis 4 een fotograaf gezien, maar heb geen idee wie dat was

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:42

Lees goeie verhalen hier.

Ik was er vanmorgen ook, heb Mirthe geholpen en daarna nog iemand die voor het eerst mee deed.
Die gingen allebei super :D

Verder Vief, Anthea, Margriet en Bianca nog gesproken.

Bij de waterbak zaten ook fotografen.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:43

iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

bij mij ging het iets minder.
dressuur liep ze wel fijn, echter niet altijd constand omdat ik sinds deze week ineens voor elkaar heb gekregen om alles vanuit de ontspanning te rijden, echter zorgt dit soms voor kleine miscommunicatie. ik kreeg 172 pt.

springen ging makkelijk en foutloos, cross begon wel goed, paard pakte lekker aan, tot h4 (kromme bomen) ze stond stil voor de hindernis en ik had het totaal niet verwacht maar ze sprong hem toch, paardje maar beloond en verder gereden, H5 ging prima maar ik kon helaas h6 niet goed aanrijden. waardoor ze stopte (kreeg haar er gewoon niet goed voor) in totaal 2 stops hier, 3e keer heb ik haar echt door moeten duwen.
rest van de cross ging weer uitstekend, ze had gelukkig snel haar vertrouwen weer terug.

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:54

Over het algemeen aardig goede verslagen hier, leuk!

Heb zelf ook een leuke dag gehad. Was voor ons allebei de 2e cross ooit, en ging echt heerlijk!
Voor ons doen een fijn dressuurproefje gereden, Uppie was eindelijk een keer vrij relaxt. Commentaar van de jury was dan ook dat ik het hele proefje zelf wat te braaf gereden had, maar ik was al blij dat hij een keer rustig liep. Precies 180 punten en door en door nat geregend.
Springen foutloos, en de cross ook! Heerlijk gecrossd, kleine twijfel op hindernis 1 maar sprong 'm toch mooi en de rest van de cross ging alles heel soepel. Voor stijl een 7 en een 7.8 maar helaas wat tijdfoutjes.
Uiteindelijk een 7e prijs in ring 1! Ben super tevreden, vooral omdat het ook nog maar onze 2e wedstrijd was.

Iedereen die morgen nog moet, heel veel succes!! :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 19:00

Goed gereden bijna allemaal! Gefeliciteerd met de prijzen en WP's!

@ Vief stoute Woll! Gelukkig ging het uiteindelijk wel weer!
@ Rosa gaaf!!!! Gefeliciteerd zeg!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 19:06

Vief, Jer deed dit ook erg. Mi. is dat angst voor het onbekende in eerste instantie en daarna hebben ze het natuurlijk door. Volhouden hoor, die knop gaat echt nog om!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 19:24

Vief wat kl*te van Woll. Snap best dat je er flink de balen van hebt. Ze heeft met buitenrijden toch ook wel eens van die fratsen?

Voor de rest een hoop postieve verhalen gelezen +:)+

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:04

Ik zat de uitslagen is even te bekijken, er hebben er van de héle B in totaal maar 5 mensen binnen de tijd de cross gereden!..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:11

Ben blij dat iedereen zo verstandig is geweest om rustig aan te doen met deze bodem!

Noor: ik hoop echt dat je gelijk hebt. Helaas wel Roos..

Kreeg net van bokker Bobientje87 nog wel een leuke foto van de eerste hindernis.

Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:16

Mooie foto vief! Was de bodem zo slecht?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:17

Mooie foto Vief!

ik had 14,4 tijdfouten. Viel me nog mee gezien ik een weigering had. Heb haar zelf het tempo laten bepalen, dus dan was dit nog niet zo gek

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:17

Wolles maakt er een enorme hindernis van!

Ik heb 1 fotograaf gezien op de grond in de struikjes voor het houtstapeltje... Zandra zag hem/haar ook, sprong een stuk opzij en toen wat vreemd over het houtstapeltje. Beugel kwijt de bocht door :+ vast een prachtige foto geworden... ;)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:20

Ik was binnen de tijd, maar wel voorzichtiger gereden dan normaal. Wel gelijk rap van start het veld over, dat scheelde wel. En die van mij heeft een giga-galop. De dubbel van 10 (volgens mij) ging ook prima op 1 galopsprong voor winch.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:21

Vond wel dat er hele gladde stukken bij zaten ja.

MIR: Haha := Al heb ik van onze vorige cross ook een mooie foto op hindernis die we heel bijzonder hadden gesprongen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:23

volgens mij heb ik jou gezien Rosa, tussen de uilensprong en die houtblokken. Daar had je wel een behoorlijk tempo :D
Die van mij deed de dubbel geloof ik op 2 galopsprongen, vond 1 wel erg ruim namelijk. En die van mij komt sowieso vaak wat terug op dubbels

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:31

AntheaV: zou zomaar kunnen! Ik heb daar inderdaad mensen gepasseerd ja. :p Ik ben terug gegaan in temp op de gladde stukken en bochten en op de drogere bospaden zoals na 6 richting 7 weer wat meer tempo. Bij/richting waterbak vond ik bodem heel slecht/glad.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:48

lees veel goede verslagen *\o/*

nu mijn verslagje:

afgelopen weken niet super kunnen trainen, omdat hij beetje gezwollen/overbelast been had...
ging dus heen met het gevoel van ik zie het wel en rijd hem wel en als hij niet heel fris aanvoelde zou ik dr cross gewoon chill rijden.

Bij het inrijden van de dressuur liep hij beetje lauw, dus ik dacht ga nog even een tijdje stappen en dan de ring in, dus zou de proef beginnen begint hij me toch te etteren... schrikken van de voorlezer etc... ik kon hem wel wurgen _-:( had ook mooie cijfers :P begon met een 3 hoppa :+ maar gelukkig aan het eind werd het beter dus 177... (wat een hel een B proef rijden als je normaal Z rijd... en daar maakt paard een beetje een spelletje van... :\

toen springen deed hij fijn, dus foutloos <3 daarna cross, ook foutloos wel wat strafpunten voor de tijd, omdat ik na de houtstapel? de bocht uit vloog :P (Hindernis 6 ;)) toen stond ik in de bosjes dus daar weer uit weg rijden koste even tijd ;) :o

verder super tevreden, en 2 x 6,7 voor stijl :D