Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de waterbak heb ik hem daar nooit simpel ingekregen
marleeentje schreef:@manic @Javayo Bij paarden hoog is de hoogste hindernis 80 cm. Het staat niet zo dik gebouwd, het is echt voor het opdoen van ervaring ter voorbereiding op een B cross. Dus ik zou zeggen, gewoon paarden hoog inschrijven! Bij laag is de hoogste hindernis 60 cm, aan jullie reacties te lezen zal dat voor jullie wel te laag zijn hoor.
manic schreef:Nou, ik weet niet... ik heb niet zo een dapper paard hoor, en ruiter ook niet meer zo. Heb destijds gelest bij de Voorruiters en kan me het uisje onder het dakje nog goed herinneren, alsmede de smak die ik maakte toen ik er naast landdeEn de waterbak heb ik hem daar nooit simpel ingekregen
Javayo schreef:thanx, dan heb ik goed gegokt. Ik heb maandag een mail gestuurd om me voor paarden hoog in te schrijven, maar nog geen reactie ontvangen, dus ik hoop dat ik er nog bij zit.
marleeentje schreef:Ik denk dat degene die het wedstrijdsecretariaat doet (Maud) heel even afwacht hoe het met de inschrijvingen voor pony's loopt voordat ze jou antwoord geeft. Het kan zijn dat er extra plekken bij de paarden vrijkomen, omdat er wat minder pony's hebben ingeschreven. Ik verwacht dat je binnen een paar dagen wel antwoord hebt.