Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Motje11 schreef:Ik heb vandaag ook meegedaan. Ik begin dit jaar met een paar HC wedstrijden in de B, en als dat lekker gaat gaan we straks weer een stapje hoger.
De dressuur ging erg lekker. Het was ook heel fijn dat we even de tweede losrijbak voor onszelf hadden en daar lekker konden losrijden. Het proefje liep Otto ook fijn en we hadden 191 ptn.
Toen hardlopend de cross verkend omdat ik geen zin had nòg eerder op te staan, haha.
Het losspringen ging ook lekker en het parcours gelukkig ook, alleen een balkje.
De dierenarts duurde een beetje lang waardoor we heel snel doorgingen naar de start van de cross. Daar waren we gelukkig op tijd. Otto ging als een speer door de cross. Wat heeft hij dan toch een fijne mentaliteit. Hij wil keihard gaan en zoekt zelf naar hindernissen, maar laat zich toch goed terugrijden wanneer dat nodig is. Foutloos en heel fijn rond. Wel een beetje een missprong bij één van de jury’s (volgens mij) maar ik weet m’n cijfers nog niet. Volgens mijn klokje zat ik op de optimale tijd, hoewel we voor mijn gevoel sneller waren.
Ik vond het wel een beetje een tegenvaller bij het crosslopen, dat er zoveel heuvels uit waren voor de B (daar kom ik voor) maar gelukkig kon je net voor de finish nog een bultje extra pakken, en zat er na de finish nog één. En die na de waterbak was wel een mooie!
@ annikavolder: Wat goed dat je het huisje uiteindelijk toch nog mocht springen. Zo heb je het toch nog goed kunnen afsluiten en heeft je paard wel wat geleerd!
@ Manic: Vervelend van je vallen…
@ Valyra: Gefeliciteerd!
@ Sha_r0n: Wat jammer, wou hij niet bij de start weg?
@ Rest: Fijn dat jullie ook lekker gereden hebben!

Komt vast helemaal goed dat je over een paar wedstrijden lekker weer een stapje hoger kan in de L!

manic schreef:Bij het inspringen zat ik te mutsen en vond hij volgens mij de oxer eng... Hij sprong mega groot en ik zweerde erachteraan. Wat er precies mis ging in het parcours zelf weet ik eigenlijk niet... Ik denk dat we alletwee twijfelden op 8 en toen lagen we er midden in. Ik dacht nog even dat als ik maar stil bleef zitten dat we wel weer samen op zouden krabbelen, maar hij lag echt plat op zijn bakkes met een balk boven zijn hoofd.
Gewoon stom en slecht gereden van mij... Ik ga dus voorlopig eerst maar weer trainen tot er weer wat meer vertrouwen is.
De fotograaf waar we even mee op liepen zag ik een foto van jou maken op het pad tussen 2 en 3 geloof ik.
.
maar dat hadik al verteld.
)

riannhuh schreef:Voor de nieuwsgierigen; ik heb vandaag nog mijn coursewalk app uitgetest toen we de cross van mijn zus gingen lopen, was even wat gepruts maar ik snap nu hoe het werkt
Als je de app zelf ook hebt kun je het ook op je telefoon importeren
link: http://www.mycoursewalk.com/course_walk/show/95
!manic schreef:De fotograaf waar we even mee op liepen zag ik een foto van jou maken op het pad tussen 2 en 3 geloof ik.
Valyra schreef:Manic ik zag idd al een man een foto maken bij de eerste hindernissenWeet je of hij een site heeft?
De fotos van de zaterdag in Markelo 2012 
Finlandia schreef:manic schreef:De fotograaf waar we even mee op liepen zag ik een foto van jou maken op het pad tussen 2 en 3 geloof ik.
Valyra schreef:Manic ik zag idd al een man een foto maken bij de eerste hindernissenWeet je of hij een site heeft?
check beide links onderaan deze post. Al moet ik zeggen dat mn website er niet uit zietDe fotos van de zaterdag in Markelo 2012
zet ze strKa online