Wij doen mee in de L. Is wel heel ver weg voor ons, maar ja: er is gewoon in juni/juli niets anders om te crossen (Vlietland lukt niet ivm selectiewedstrijden), dus dan gaan we maar kilometers vreten .
Evony heb jij bevestiging gehad ja? Ik had er wel om gevraagd maar niet gekregen Ach mailtje staat in verzonden items dus moet goed zijn. Zoals iedereen al eens heeft aangegeven met coupons kregen we ook geen bevestiging
Evony
Geplaatst: 10-04-12 12:01
ja I know haha! Maar ik ben heel verstrooid met het al dan niet opgeven voor wedstrijden
Kan echt 4 weken zeggen; ik moet me zo opgeven voor hoogenweg moet me zo opgeven voor hoogeweg en er vervolgens te laat mee zijn. Blondje hea
Edit: ja ik heb bevestiging van inschrijven gehad.
Ik heb ook bevestiging gehad en er niet een om gevraagd...
Quinn
Geplaatst: 14-04-12 21:02
Als ik tegen die tijd weer op paard zit doe ik denk ik ook mee maar heb nog niet opgegeven. Doe dan maar L want mijn planning is al in de war.
Nog even een vraag: is deze wedstrijd wel voor winstpunten? Inschrijfgeld is volgens vp op startlijsten maar 15 euro. Op de knhs site zie ik nog niks staan
Leliaardje
Geplaatst: 14-04-12 22:02
Dat hoop ik toch wel Caro: anders heb ik geen zin om 160 km te rijden . Hopelijk weet iemand dit!
Zou even kijken of er een vraagprogramma op de site van de KNHS staat Caro, of dat er op het VP op startlijsten staat dat het goedgekeurd is door de KNHS. In Neede betaalde ik vorig jaar ook maar tien euro inschrijfgeld (kwam wel door een sponsoring oid) maar toch. Weinig inschrijfgeld hoeft niet te betekenen dat het niet voor wp's is.
Leliaardje
Geplaatst: 15-04-12 09:29
Op wedstrijdplatform.nl staat een goedgekeurd vraagprogramma. Reden van het lage inschrijfgeld is misschien ook omdat er geen geldprijzen zijn.
AntheaV
Geplaatst: 15-04-12 10:56
Ik ben wel blij met dit inschrijfgeld Het maakt mij persoonlijk ook niet uit of het wel of niet voor wp-en is. Heb (voorlopig) geen intentie om L te gaan starten, ik rijd dus puur voor de ervaring en (hopelijk ) plezier. Ga er ook niet vanuit dat ik een prijs ga halen.