Ik vind het ook wel leuk eigenlijk. Heb al wel een paar jaar het logo op mijn zadeldekje, daar hoort een polo bij toch? Ook al ben ik niet meer zo actief in het HK topic (wel geweest), denk dat de meeste nog wel weten wie ik ben Ben dan wel geinteresseerd in de polo met korte en lange mouwen.
Mag ik me ook aanmelden hiervoor? Zit wel niet meer in het HK topic omdat ik het gewoon niet bij kan houden maar cross wel
Irene2
Geplaatst: 01-03-12 13:52
Ik zou ook graag meedoen ben geen poster in het sgw topic, daarvoor kan ik niet vaak genoeg posten.
mireilledons
Geplaatst: 01-03-12 13:54
Hihi, dat wordt een grote bestelling in de afwijkende kleur
Ik heb overigens interesse in de polo met lange mouw en het softshelljack. Heb aangegeven dat de kleur mij niet echt uitmaakt, maar het koningsblauw ziet er wel mooi uit!
Ik denk dat die softshell ook inderdaad wel erg lekker zal zijn in de cross , maar ook gewoon tijdens het rijden. Op zich zijn we dus nu al met 31 mensen die geïnteresseerd zijn, dat is op zich al voldoende om te gaan bestellen. Ik laat het topic wel gewoon open om te kijken hoeveel reacties er nog komen. Zal ook even nagaan hoeveel de polo's en vesten nu gaan kosten, volgens mij waren ze toen 15 en 39 euro, maar die prijs zal nu waarschijnlijk wel iets anders uitpakken. Softshells zijn sowieso duurder geloof ik.
Als ik alles weet zal ik ook een besteltopic aan gaan maken
Die polo's met lange mouwen zijn wellicht inderdaad ook fijn voor trainingen en crossen
Mootje
Geplaatst: 01-03-12 15:03
Hyp, Heb jij het logo nog digitaal? bt had dat namelijk niet meer
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-12 15:17
Yup, dat leek mij ook al .
Ik heb even gekeken, de prijs is afhankelijk van de hoeveelheid die besteld wordt. Als ik puur afga op de prijs op de website dan kom ik op de onderstaande afgeronde prijzen uit, de ervaring leert echter dat hier waarschijnlijk nog wel wat bij zal komen.
Fleecevesten: Bij 10 stuks: € 41,- bij 20 stuks: € 38,- Bij 40 stuks: € 35,-
Het is dus in ieder geval zo dat hoe meer er besteld wordt, hoe goedkoper de stuksprijs is. De fleecevesten kunnen nog wel goedkoper, maar dan weet ik niet hoe de kwaliteit is, ik kan wel een proefexemplaar opvragen, dus dan kan ik de boel vergelijken. Van de fleecevesten voor dames weten we dat de mouwen niet heel lang zijn, dus met lange armen is dat niet handig. Het herenvest heeft verder wel een hele fijne pasvorm, dus dat is ook nog een optie.
@mootje, volgens mij heb ik die inderdaad nog kant en klaar staan, dus ook al in de goede kleur etc.
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-12 15:20
Houd er dus wel rekening mee dat dit minimumprijzen zijn, omdat dit meer een maatwerk kwestie wordt (en geen bulkbestelling) zullen de prijzen iets anders kunnen uitvallen.
*edit* Ik heb het logo gevonden, wie wat bewaart die heeft wat ! Weet ik ook meteen de exacte kleur weer, dus dat scheelt.
Haha, indd . Nah, daar kan ook wel een zwart logo op denk ik hoor
mireilledons
Geplaatst: 01-03-12 15:44
Snapte ik m toch in 1 x
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-12 15:47
Hihi, was dat oude topic aan het doorlezen, daar kwam de SGWplayer nog aan bod, hebben jullie die ooit nog eens gezien eigenlijk? ! Zag ook weer hoe lang het toen geduurd heeft om alles rond te krijgen, dat gaan we dit keer toch echt anders doen hoor! Als de moddies onder ons mij zouden willen helpen bij het rondsturen van wat PB's zou dat fijn zijn .
*krijgt ineens een brainwave* Ik heb tegenwoordig een paar websites lopen, ik kan daar best even een bokt bestelsite bijzetten
ik draag het fleecevest van de vorige lichting elke keer met het rijden. Superfijn vest en hij blijft gewoon mooi! Dus heb zeker interesse in nog een vest ( of softshell) maar wel in een ander kleurtje.
mireilledons
Geplaatst: 01-03-12 16:04
je bent van harte welkom in de niet-HK kleuren Tientjeh
Ik heb nu al een donkerblauwe, vind zwart zelf niet zo mooi. Dus zou graag een donkerbruine willen.
Margriet_
Geplaatst: 01-03-12 16:09
Ik heb ook interesse! De polo van de vorige lichting draag ik nog regelmatig! Misschien nu ook een vest erbij!
Ik wil gewoon weer donkerblauw. Het liefst met een rood logo natuurlijk.
mireilledons
Geplaatst: 01-03-12 16:10
Was ook maar een hersenspinsel van mij hoor die verschillende kleuren voor HK SGW'ers niet niet-HK SGW'ers. Vooral met als doel tot het selecte gezelschap van drager van het SGW-boktlogo te kunnen behoren. Ik heb in de poll aangegeven dat de kleur mij niet uitmaakt. Misschien kunnen de HK SGW'ers zich uitspreken over de kleur van hun voorkeur en kiest hyppolyte de andere kleur...