[SGW] Klei of cool legs om te koelen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 17:31

Pitt25 schreef:
Heeft iemand ervaring met koeltas met inhoud van Harry Horse? http://www.voorjepaard.be/shop/Verzorgi ... _info.html

ik heb dit,
die koude compressen zijn handig, kan je voor alles gebruiken met een bandage rond, ook eventueel voor jezelf.
die 2 instant cool dingen heb ik nog nooit gebruikt :)
je kan ze maar 1 keer gebruiken dus vind ik beetje jammer

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 11:18

esterb schreef:
Heb klei gekocht, die moet er volgens mij wel dik op??
En heb die coollegs besteld bij Suzanne, nou dan moet het allemaal goed komen.

Dus beste is coollegs, dan klei met kranten, mag ik dan ook transportbeschermers omdoen of beter bandages? ( heb zo een hekel aan die dingen :-)

Transportbeschermers met de klei en kranten werken ook prima hoor!
(ben ook geen fan van bandages :P )

esterb

Re: Klei of cool legs om te koelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 11:21

Ben in overleg met Suzan ook voor andere cool dingen gegaan. Heb nu die met coldpack erin. Deze leg je koud, vervolgens met klittenband vast maken aan de "bandage" welke je met klittenband om het been sluit. Deze dan oppompen. In 20 minuten echt koele benen! Super tevreden over.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 15:04

esterb schreef:
Ben in overleg met Suzan ook voor andere cool dingen gegaan. Heb nu die met coldpack erin. Deze leg je koud, vervolgens met klittenband vast maken aan de "bandage" welke je met klittenband om het been sluit. Deze dan oppompen. In 20 minuten echt koele benen! Super tevreden over.

klinkt mooi, waar heb je ze precies besteld? site? :D want mijn paard heeft een blessure gehad. extra cooling kan geen kwaad na zwaar werk

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 19:33

florence123 schreef:
esterb schreef:

klinkt mooi, waar heb je ze precies besteld? site? :D want mijn paard heeft een blessure gehad. extra cooling kan geen kwaad na zwaar werk

http://www.eventingshop.be/catalog/prod ... cts_id=294