[SGW] Tripalon Gorssel 18 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: Tripalon Gorssel 18 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 21:36

Ik had eerst gemaild naar het verkeerde mailadres... Nu dus alsnog het goede adres gemaild....

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:38

Ik heb mij via de mail opgegeven met in de bijlage het inschrijfformulier van de knhs site. Ik heb nog geen bevestiging ontvAngen, maar Stuurt iedere vereniging een bevestiging dan? Als je eerder startcoupons opstuurde kreeg je toch ook geen bevestiging? Maar als je er in de mail om vraagt, zullen ze zeker wat van zich laten horen.

katje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:40

Wat is het juiste email adres dan? Mag ook per PB.
Ik heb gevraagd in mijn mail om een bevestiging, maar heb nog niets ontvangen.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:41

katje24 schreef:
Heeft er verder iemand hier al een bevestiging van zijn/haar inschrijving?
En dan bedoel ik vooral diegenen die zich gewoon via mail hebben aangemeld.
Ik kon verder nergens een inschrijfformulier vinden namelijk.

je moet het inschrijfformulier van de knhs site halen, invullen en mailen ;) ik heb daarna wel een bevestiging gehad
heb wel zelf om een bevestiging gevraagd ;)

mail adres staat ook bij het vraagprogramma op de knhs site ;)

linnnh

Ik doe denk ik ook mee! en me zijn 2en kan zeker!!

melissa_93

ik start ook samen met clubgenootje ;)

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:01

Ik heb net even gebeld, je hoeft alleen lid te zijn van de KNHS gelukkig, heb dit jaar nog geen behoefte aan een verenigingslidmaatschap. Ik kom niet bij het inschrijfformulier, ik mocht ook gewoon een mailtje sturen. Mijn medecrosser checkt dit nog even en verzendt de mail morgen.

Mooi weer zou gaaf zijn! Hoewel ik al blij ben als het gewoon doorgaat en er geen vorst in de grond zit...

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 22:13

Mailadres staat ook op de knhssite....

Ik hoop paarden groen B, te starten samen met een vriendinnetje met haar pony, maar weet niet of dat mag....

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:19

PSM als je vriendin met de pony B start dan mag dat wel, er stond op de site dat je wel samen mocht maar je het laagste moet starten van degene uit je groepje. En B paarden groen komt overeen met B pony's.

Ik had er overheen gelezen dat je ook het inschrijfformulier moest mailen, ik dacht dat dat niet hoefde omdat het een tripalon is en geen officiele sgw. Morgen dus maar even de inschrijfformulieren opsturen alsnog.. Mooi stom :+

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:55

shirleyp schreef:
Ik heb net even gebeld, je hoeft alleen lid te zijn van de KNHS gelukkig, heb dit jaar nog geen behoefte aan een verenigingslidmaatschap. Ik kom niet bij het inschrijfformulier, ik mocht ook gewoon een mailtje sturen. Mijn medecrosser checkt dit nog even en verzendt de mail morgen.

Mooi weer zou gaaf zijn! Hoewel ik al blij ben als het gewoon doorgaat en er geen vorst in de grond zit...

De mail is inmiddels de deur uit. Het is een feit. Wij gaan samen de 18e maart in Gorssel starten. B paarden GROEN. Enorm veel zin in. Het cross seizoen is weer begonnen :-) Dit jaar ook weer Buurse, Bussloo, Broekelo en Holten. Ben benieuwd of er nog meer oefencrossen zijn in het oosten van het land...

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:57

Homiafortuna schreef:
Heb me ook net opgegeven via de mail, aangezien het via de KNHS alleen maar kan als je een startkaart hebt.

Ha die Illusion1990, ik wilde je net een PB sturen met de datum van Gorssel, maar zag dat je hem ondertussen ook gevonden had.

Jaja, wij staan weer met de neus vooraan. ZIN IN! De mail voor opgave is net verzonden. Ik start met Shirleyp en haar gupje B paarden groen. Opa neemt dat grut wel onder zijn hoede. Ben benieuwd of we jullie dit jaar gaan zien en anders moeten we dat gewoon regelen. Opa meets Oma _/-\o_

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:51

Illusion1990 schreef:
Homiafortuna schreef:
Heb me ook net opgegeven via de mail, aangezien het via de KNHS alleen maar kan als je een startkaart hebt.

Ha die Illusion1990, ik wilde je net een PB sturen met de datum van Gorssel, maar zag dat je hem ondertussen ook gevonden had.

Jaja, wij staan weer met de neus vooraan. ZIN IN! De mail voor opgave is net verzonden. Ik start met Shirleyp en haar gupje B paarden groen. Opa neemt dat grut wel onder zijn hoede. Ben benieuwd of we jullie dit jaar gaan zien en anders moeten we dat gewoon regelen. Opa meets Oma _/-\o_

Lijkt me een goed plan. We moeten gewoon wat afspreken.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 08:29

Valyra schreef:
Ik vond het een erg leuke oefencross, maar echt uitdagende hindernissen staan er niet in als je het met een B cross vergelijkt. Maar het is wel gewoon lekker een lange buitenrit met hindernissen zeg maar ;)

Vorig jaar heeft Gorssel natuurlijk wel een poging gedaan om een 'echte' SGW te organiseren... Toen hebben ze helaas moeten aflassen, maar wellicht dat ze al wel wat hindernissen klaar hadden, die nu gebruikt kunnen worden in de tripalon?

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 09:37

Nog even voor de duidelijkheid, aangezien sommige de inschrijfformulieren naar het verkeerde e-mailadres hadden gestuurd. Op de knhs site staat dat je moet mailen naar:
tripalon@semperfidelisgorssel.nl

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:00

@ ilussion je hebt in oktober ook nog tripalon in laren, ook een erg leuke!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:34

Loetie84 schreef:
Valyra schreef:
Ik vond het een erg leuke oefencross, maar echt uitdagende hindernissen staan er niet in als je het met een B cross vergelijkt. Maar het is wel gewoon lekker een lange buitenrit met hindernissen zeg maar ;)

Vorig jaar heeft Gorssel natuurlijk wel een poging gedaan om een 'echte' SGW te organiseren... Toen hebben ze helaas moeten aflassen, maar wellicht dat ze al wel wat hindernissen klaar hadden, die nu gebruikt kunnen worden in de tripalon?

euhm volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar :)
Gorssel heeft al jaren een tripalon EN een echte sgw! Die echte SGW is er altijd in september.
De tripalon waar ik toen aan mee heb gedaan ging toen niet over hetzelfde stuk als de normale cross.. De cross in Gorssel waar wij normaal ook altijd starten loopt heel anders :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:30

Je hebt helemaal gelijk muts_marijke! Ik haal Gorssel en Toldijk door elkaar! (beide afgelast :+ )

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:38

Geen probleem, maar om verwarring te voorkomen moest ik even wijsneuzen :)

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:34

melissa_93 schreef:
@ ilussion je hebt in oktober ook nog tripalon in laren, ook een erg leuke!

Thanks! Ik zet 'm in de agenda :D

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:11

Ik ga dus achter mn zus (Valyra) aan in de B. Voor mn paard zn eerste oefening en daarom voor hem ook vertrouwder om eerst achter zn vriendin aan te hobbelen :)

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:18

Nog een vraag: Is dat springparcours B paarden groen 70 cm? En wat is de volgorde? Eerst dressuur, dan cross en dan springen? Zo deden ze het in Bussloo wel...

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:23

Illusion1990 schreef:
Nog een vraag: Is dat springparcours B paarden groen 70 cm? En wat is de volgorde? Eerst dressuur, dan cross en dan springen? Zo deden ze het in Bussloo wel...

Yes, stond volgens mij in het vraagprogramma. Springen is sowieso na de cross pas. Alles is max 70, maar gezien onze ervaring van de afgelopen crossjes staat het vast op 50 ;)

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:00

JAA! De tripalon in Gorssel, SUPER leuk!
Vorig jaar ook meegereden en vele angsten overwonnen, hihi :=
Ik rijd in ieder geval samen met Inge_Zorro. Kijken of we dit jaar net zo goed rondkomen als vorig jaar :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 12:02

Helaas heb ik nog steeds geen antwoord gehad op mijn mail :(:)

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:37

Ik ook niet, moet toch eens kijken of ik niet iets kan downloaden van de KNHS-site en dat opsturen.