Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
katje24 schreef:Heeft er verder iemand hier al een bevestiging van zijn/haar inschrijving?
En dan bedoel ik vooral diegenen die zich gewoon via mail hebben aangemeld.
Ik kon verder nergens een inschrijfformulier vinden namelijk.
ik heb daarna wel een bevestiging gehad

shirleyp schreef:Ik heb net even gebeld, je hoeft alleen lid te zijn van de KNHS gelukkig, heb dit jaar nog geen behoefte aan een verenigingslidmaatschap. Ik kom niet bij het inschrijfformulier, ik mocht ook gewoon een mailtje sturen. Mijn medecrosser checkt dit nog even en verzendt de mail morgen.
Mooi weer zou gaaf zijn! Hoewel ik al blij ben als het gewoon doorgaat en er geen vorst in de grond zit...
Dit jaar ook weer Buurse, Bussloo, Broekelo en Holten. Ben benieuwd of er nog meer oefencrossen zijn in het oosten van het land... Homiafortuna schreef:Heb me ook net opgegeven via de mail, aangezien het via de KNHS alleen maar kan als je een startkaart hebt.
Ha die Illusion1990, ik wilde je net een PB sturen met de datum van Gorssel, maar zag dat je hem ondertussen ook gevonden had.
Illusion1990 schreef:Homiafortuna schreef:Heb me ook net opgegeven via de mail, aangezien het via de KNHS alleen maar kan als je een startkaart hebt.
Ha die Illusion1990, ik wilde je net een PB sturen met de datum van Gorssel, maar zag dat je hem ondertussen ook gevonden had.
Jaja, wij staan weer met de neus vooraan. ZIN IN! De mail voor opgave is net verzonden. Ik start met Shirleyp en haar gupje B paarden groen. Opa neemt dat grut wel onder zijn hoede. Ben benieuwd of we jullie dit jaar gaan zien en anders moeten we dat gewoon regelen. Opa meets Oma
Valyra schreef:Ik vond het een erg leuke oefencross, maar echt uitdagende hindernissen staan er niet in als je het met een B cross vergelijkt. Maar het is wel gewoon lekker een lange buitenrit met hindernissen zeg maar
Loetie84 schreef:Valyra schreef:Ik vond het een erg leuke oefencross, maar echt uitdagende hindernissen staan er niet in als je het met een B cross vergelijkt. Maar het is wel gewoon lekker een lange buitenrit met hindernissen zeg maar
Vorig jaar heeft Gorssel natuurlijk wel een poging gedaan om een 'echte' SGW te organiseren... Toen hebben ze helaas moeten aflassen, maar wellicht dat ze al wel wat hindernissen klaar hadden, die nu gebruikt kunnen worden in de tripalon?

)

Illusion1990 schreef:Nog een vraag: Is dat springparcours B paarden groen 70 cm? En wat is de volgorde? Eerst dressuur, dan cross en dan springen? Zo deden ze het in Bussloo wel...