Is de clinic met de hartslagmeter in Hernen bij Rob thuis? En is deze ook open voor toeschouwers? Ik wil namelijk ook heel graag weten hoe zo'n ding werkt en wat je ermee kunt, maar ik weet zeker dat Vies dan nog geen intensieve crosstraining aan kan van 1,5 uur.
Oke. de mijne crosst al 2 jaar op blote voeten, ook op gras. Maar misschien dat ik er dan toch maar even ijzers met gaten onder laat zetten voor die tijd.
F_E, Ede is inderdaad gras. Ik heb er met de mijne twee keer gelest en geen last gehad van gladheid terwijl het de eerste les gigantisch geregend had. Mijne heeft ook geen ijzers. Voor een beetje bodemidee heb ik filmpjes gezocht in mijn youtube account: http://www.youtube.com/watch?v=7Heerien ... ature=plcp http://www.youtube.com/watch?v=YOKoQraD ... ature=plcp Kun je ook een beetje het terein zien, hoewel ik begrepen heb dat ze het afgelopen jaar flink aangepast hebben?
Ik heb me ook opgegeven! Eerste keer en ik heb er nu al zin in... Sommige terreinen wel een end rijden, maar ach... toch niks beters te doen
Ede is trouwens gras op zand. Ik ben er 2 januari geweest en 1 januari heeft het de hele dag geplenst, maar paard kon er prima uit de voeten op alleen voorijzers zonder gaten.
Oke, dan laat ik hem nog even op blote voeten. Hij redt zich er al 2 jaar mee, daar niet van. Maar aangezien ik dit jaar echt actief aan de bak wil en de hoefsmid zijn voorvoeten wel snel vind slijten, kom ik er toch niet onderuit. Maar dan kan ik het iig nog even uitstellen tot maart. Heb er wel zin in zeg! Benw el toe aan weer ff lekker crossen.
Leuk, weer trainingen! Ik heb me net opgegeven voor de eerste training in Ede, en wil de workshop ook graag bijwonen. De oefencross in Baarle Nassau heb ik ook opgegeven, dus aan de voorbereidingen kan het nu niet liggen
Mel, ik leste in Ede altijd op ijzers zonder stiften in, ook in de regen! Het grad is heel anders dan wij gewend zijn. Blote voeten moet zeker geen probleem zijn
Sannnn
Geplaatst: 11-01-12 09:39
Oh leuk, de data zijn er! Ga vanavond even overleggen en dan opgeven. Vooral kiezen tussen Ede en de hartslag clinic.