Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joki schreef:ik zag in je onderschrift dat je al een crossles hebt gehad. dit zou dan een goede oefening zijn om te kijken of hij/zij het al beter doet en of de les heeft geholpen. al denk ik wel dat je van de les meer leert.Ik denk er ook over om me op te geven. Ik ben er alleen nog niet over uit wat nuttiger voor mij en Ferrose is. Een extra crossles of de oefencross rijden
hetismij schreef:Ik vind een crosstraining toch altijd net weer wat anders dan zo'n oefencross, ik zou zelf persoonlijk voor de oefencross gaan, je kan dan namelijk ook trainen om weg te gaan van de andere paarden en een beetje tempo maken omdat er ook lange stukken tussen zitten waar je gewoon ff lekker kan galopperen. Daarnaast kan je iedere hindernis die je moeilijk doet zo vaak mogelijk (of nou ja meerdere keren) doen, dus dan heb je ook je stukje training te pakken. Neemt niet weg dat trainingen ook altijd belangrijk zijn hoor, maar ik vind zo'n oefencross toch altijd nog weer een extra mogelijkheid om goed voor te bereiden op wedstrijd.
Jij je ook al opgegeven?