Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha! Citaat:@ esterb: mn man vond dat jij geen les meer nodig had... Denk dat dat een compliment washaha!
op de grond zitten? 
Met een beetje geluk krijg ik dat nog op i-net 
Ziet er echt fijn uit, jammer van de opsprong weigeringen, maar dat pakt hij (zij?) later ook fijn op!
. Ik reed recht op 8 af mar ik kon het optijd nog zien dus maakte ik een volte en reed toen weer op het goede spoor naar 7!. Voor de rest ging het erg goed en cortana was erg braaf maar dan jammer van die 4 strafpunten maar dat lag 100% aan mij.
Zucchero schreef:Loetie, dan heb ik jou volgens mij zien vallen. Bleef je nogal lang naast je zeer onschuldig kijkende paardop de grond zitten?
ik kreeg de cap goed hard op mn neus, dus voelde me even niet zo heel lekker! Was wel koud aan de bips hoor
Ons groepje liep niet lekker, veel weigeringen en ja om toch iedereen rond te krijgen duurde even
springen dat kunnen we wel maar al die hindernissen onthouden
ik reed al verkeerd het normale parcour van 9 hindernissen laat staan een parcour van 20 hindernissen! Haha we vertrekken morgenvroeg al om 7uur dus kan ik mooi nog eventjes verkennen....
Loetie84 schreef:Ik ga niet verkennen... Tis mij te vroeg. Hoef pas om half 3 te rijden en onze paardjes worden gevoerd, dus we kunnen lekker een beetje uitslapen. Lekker om half 10 aan het ontbijt! Daarna maar even een paar combinaties kijken voor het parcours. Sta toch ergens in de middenmoot, dus heb niet zo veel te verliezen.
achja het doel is om gewoon rond te komen dus we mogen 2 keer verkeerd rijden