[SGW] Renswoude crosstraining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Renswoude crosstraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:06

Je zal daar alles uitgelegd krijgen en genoeg hulp, heb daar zelf ook altijd voort eerst gecrossed enzo :)
Is gewoon hartstikke leuk :):) Bodyprotector, cap, goede bescherming voor je paard, springschoenen (want vaak springen ze wat hoger omdat soms spannend is of wat dan ook dus sneller op hoeven trappen), en vooral veel plezier :)

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:36

Zie net dat het toch wel heel ver rijden is... Echt jammer!!!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:52

Weten jullie of het 6 achtereen volgende weken zijn? Of hoe het gaat als je 1 les niet kan?

PalermoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:58

Geen idee, misschien melanie :)

Spookje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:13

Met Gert Boonzaaijer heb slechte ervaringen, vind het persoonlijk erg onverantwoordlijk hoe die man te werk gaat (indien iemand meer wil weten mag je een pb sturen). Als je voor het eerst gaat crossen zou ik dat niet bij hem doen.

Wel kan ik Rob Jansen echt aanraden! Echt een gewelige instructeur!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:32

Ik loop al wat jaartjes mee, maar ik heb Gert Boonzaaijer zelf nog nooit onverantwoordelijke dingen zien doen en heb 'm nog nooit "betrapt" op het onverantwoorde dingen laten doen van z'n leerlingen.

Maar ik ben wel met je eens dat Rob Jansen een fijne/goede instructeur is, les zelf al jaren bij hem. :D

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 15:38

Ja mijn pony's staan zonder ijzers en ik ben guppie dus dat kan wel :) heb er nu al zin in!!

Ik ga wel even PB'en dat wil ik wel weten. Hoewel ik niet snap dit hij onvrantwoordelijk is als hij zelf een dochter heeft.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 17:16

Spookje schreef:
Met Gert Boonzaaijer heb slechte ervaringen, vind het persoonlijk erg onverantwoordlijk hoe die man te werk gaat (indien iemand meer wil weten mag je een pb sturen). Als je voor het eerst gaat crossen zou ik dat niet bij hem doen.

Wel kan ik Rob Jansen echt aanraden! Echt een gewelige instructeur!

Met dat 1e ben ik het niet eens. Als je voor het eerst gaat crossen kan je dat prima bij Gert doen, vraag me dan ook ten zeerste af wat het onverantwoordde is wat jij bedoeld? Zelf ben ik ook, uit mijn hoofd, 3 jaar terug met een groen paard begonnen met de trainingen daar. Niets onverantwoords aan, er wordt heel rustig gekeken naar wat je zelf en wat je paard kan. Zelf ben je er ook altijd nog bij, dus wil je iets niet dan gebeurd het ook niet..
Zijn dochters en ook hij rijden niet voor niets op hoger niveau. Daarvoor moet je wel verantwoord kunnen rijden. ;)

Met het 2e ben ik het wel volledig met je eens, dat is mede ook een reden waarom ik niet meer naar de trainingen daar ga.

_Kiki_ schreef:
Weten jullie of het 6 achtereen volgende weken zijn? Of hoe het gaat als je 1 les niet kan?

Het was altijd om de week, denk nu ook weer. Maar het zal vast op de site wel staan. Aan het einde van de cursus wordt er 1 inhaal dag ingepland, dan kan je de les dan inhalen. Tenminste, zo deden ze het. Kan dit jaar altijd veranderen.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 18:22

Dochters :+ janneke en ??
Onze manege pony's komen bij hen vandaan :oo kwam ik even achter net :')

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:34

VD_NH schreef:
Dochters :+ janneke en ??

Henrieke

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 19:56

Oh ja :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:09

Idd om de week, en ben benieuwd wat dat moge zijn Spookje... rij daar al een aantal jaartjes zowel in zijn spring als crossles maar heb nog nooit iets onverantwoords meegemaakt. :n

Rob jansen vind ik ook een fijne instructeur, heb m nog nooit zelf gehad maar wel gezien hoe ie lesgeeft, spreekt me ook aan. Wil wel af en toe volgend jaar een lesje van m meepakken op ander terrein. Maar de cursus is wel fijn om even constante erin te houden enzo :j

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 07:33

Dat snap ik melanie :)

Spookje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:28

Een paar maanden terug heb ik voor het eerst training van hem gehad en ik heb daar geen goede ervaring aan overgehouden, dit is mijn persoonlijke ervaring.

Laat ik het zo zeggen, met alle instructeurs die ik heb mee gemaakt (dat zijn er best veel aangezien ik vaak verhuisd ben) en in de 8 jaar dat ik mijn paard heb ben ik nog nooit bij een les van mijn paard afgestapt en naar huis gegaan.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:20

ik ga er misschien even over nadenken. Wil met mijn jonge graag wat regelmaat in de trainingen maar ga eerst even rondkijken.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:15

Ik heb hier vorig jaar ook aan meegedaan en superveel geleerd! Ben echt heel tevreden over hoe de lessen gingen, maar ga er toch nog even over nadenken om volgend jaar weer mee te doen. Misschien dit keer met het jonge paard, maar wil eigenlijk kijken of ik op verschillende terreinen kan gaan oefenen.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 18:12

Gezellig!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:19

hetismij dat is ook de reden dat ik er over na ga denken. Ik wil ook graag op meerdere terreinen trainen.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:26

Voor mij is het helaas te ver weg, met de trailer kleine 1,5 uur.
Wel ben ik van plan met 2 vriendinnen een keer daar heen te gaan voor een intensieve training.
Voor een keertje is die afstand goed te doen, maar voor training in de avonduren, rekening houdende met files, is dat helaas niet haalbaar.
Ga er wel weer heen met de oefencross, is altijd erg leuk!
En ik vind die hele familie fijn betrokken met alle deelnemers en goede tips geven.
Vandaar dat ik graag een keer wil trainen bij Gert.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 18:47

jammer :(:)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:56

Ik heb een mailtje gestuurd met de vragen of de lessen in opeenvolgende weken worden gegeven, en hoe het gaat als je een les niet kan. Ik heb een mailtje terug gehad dat dit op hun site onder het kopje 'trainingen' te vinden is, maar ik kan het niet vinden. Ben vast blonT :o? Is er hier iemand die het wel ziet staan?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:58

Werd ook al in dit topic gezegd: om de week, en aant eind zijn inhaallessen :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 14:02

ik wil ook dit jaar :))
maar eerst maar eens zien hoe snel we gil weer op de rit hebben :)

ik zal dan overgens op de woensdag gaan :))
maandag heb ik springles, dinsdag heb ik dressuur...
tsjah blijft alleen de woensdag nog over :') _O-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 14:12

Het is om de week... is ook niet aan te raden dan alle 3 de lessen te volgen...

Ik heb maandags altijd dressuurles, woensdags springles daar, maar de ene week gaat dan niet door met springles want gert geeft dan crossles. dus dan kan ik wel dressuurles volgen en dinsdag rustig aan.
Komt altijd mooi uit.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 14:14

hmm de clublessen bij ons zijn geen echte trainings lessen zeg maar :)
wij rijden dan gewoon zoals we in de training zouden rijden en krijgen zo tips, niet zwaar dus :)
maakt ds zeg maar niet uit of ik die lessen zou volgen of dat ik thuis zou gaan rijden want ook tijdens de clublessen kn ik het heel rustig aan doen :))