Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bar schreef:Netjes gedaan van je dochter! Idd ff bellen waarom ze dan toch is uitgesloten.
Ik moet haar wel weg hebben zien gaan, mijn zoon had nr 35 met zijn 2e pony maar kan me zo niet herinneren wat voor pony je dochter rijdt.
pino33 schreef:Waren er wel degelijk grote verschillen tussen de jury´s (soms wel 20!) en vond ik dat er bij de L wel laag was gejureerd. De cross was niet echt doorslaggevend voor de einduitslag en dat hoort toch wel bij een kampioenschap (of niet). Er was nog discussie na de L-uitslag, men wist niet dat de crosstijd telde bij een ex-aequo.
En wat ik het meest opvallende vond is dat er voor de kampioenen geen dekens oid waren en werden er geen rozetten uitgedeeld.
Dit komt misschien allemaal over als kritiek, maar voor een kampioenschap had ik iets meer verwacht. Voor alle mensen niets dan lof, want die zijn toch dagen in de weer en waren zeer behulpzaam en vriendelijk

).
En goed door gereden. Eerste 2 crossen waren we foutloos en dan precies rond de optimale tijd. Nu waren we 4 seconden langzamer dan de optimale tijd en met weigering.
hindernis 4 de hoge gepakt, hindernis 5 het alternatief. bij hindernis 7 moest ik echt doordrukken, en werd ik bijna uit het zadel gelanceerd. toen bij de waterbak. ik had van te voren mijn eigen lijntje bedacht, met een volte langs de waterbak, en dan pas over het hindernisje voor de waterbak. iedereen schok zich dood die in mijn lijn stond xd maar daardoor ging er wel overheen, en foutloos over de finish, binnen de tijd. Citaat:Moest 10 minuten wachten door een val
.
.