Super gedaan iedereen hier zo te lezen!
Jammer van je aangerekende weigering Evie.
M is idd verdiend gewonnen, echt super gaaf!!!

Hier ook tevreden thuis. Dressuur 189 em 184. Blijf me verbazen over de punten die ik krijg voor slechte proeven. Maar goed, dat terzijde. Springen foutloos, verdiende alleen niet de schoonheidsprijs omdat ik zat te miepen vanwege de zenuwen.
Had de spanning er goed in zitten na die val in Hattem, stom eigenlijk. Gisteren was ik nog van plan om hindenis 5/ 6 rechts te pakken, maar vandaag nogmaals gelopen en gekeken bij de M combinaties en besloten om voor safe te gaan. Bijna niemand in het M deed het, dus dacht laat ik het ook maar niet doen. Later nog het Z gekeken en daar deed ook lang niet iedereen de rechtse lijn. Degene die het wel deden gingen ook niet allemaal vlekkeloos. Daar dus linksaf gegaan, die ging super. Verder overal rechtdoor en heb echt heerlijk gereden. Gaf een top gevoel toen we over de finish kwamen. Was tijd vergeten in te stellen en dacht na de waterbak dat ik te snel was dus toen langzaam aangedaan. Jammer dat ik dat ik dat gedaan heb want nu was ik 20 sec buiten de tijd. Maar ach, maakt me eigenlijk ook weinig uit. Ben super tevreden dat ik na Hattem zo lekker Barchem gereden heb! Uiteindelijk 23 geworden dacht ik, als ik goed geteld heb.
Deden er ongeveer 70 mee, dus mag niet klagen!
Jammer want ik zat ook nog echt goed in mijn tijd. Tis niet anders.
. Soms zou je ze wat!!
.