Vandaag lekker dressuur gereden met mijn tinker. Er zaten wel wat slordige puntjes in mijn proef vond ik zelf, maar de jury was erg tevreden. Ze stak na mijn groeten haar duim op naar mij haha

ik kreeg dan ook 204punten! (nog nooit hoger gehaald

, dus was erg blij)
Het springen ging helaas iets minder naar mijn zin. Bij hindernis 1 sprong hij te vroeg, waardoor we uit ons ritme waren en hij te dicht op 2 kwam en een balk eraf ging. Hierdoor twijfelde hij op 3 en kwam ook hier te dicht op, dus ook een balk. de volgende hindernissen pakte hij goed alleen op hindernis 8 liet hij zijn achterbeen hangen waardoor ook balk 3 eraf ging. Ondanks dat ik aardig heb doorgereden had ik ooknog eens tijdfouten in t springen...
De cross hebben we verder super fijn gereden!

Foutloos met een paar tijdfoutjes, dus was erg blij! het was onze tweede B paarden cross!
Ik heb niet gewacht op mijn stijlpunten of op een uitslagenlijst vanwege de puntjes die ik had in het springen en de cross (en zou dan 2 uur moeten wachten), dus ben lekker naar huis gegaan (was ook 1uur en 20min rijden).
Ik ben erg tevreden over mijn dag, alleen een beetje jammer van het springen. Volgende keer weer wat beter!