Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

landiamo schreef:Nou ik ben dus nu weer lekker thuis!
De dressuur ging bagger, had ik nog wel 207 punten, springen foutloos en de cross ook foutloos. lag alleen wel met mn neus bijna in de coffin omdat mn paard die boomstam zo achterlijk sprongDA was verder goed, alleen dacht de DA voordat ik moest starten een hartruis te horen, dus ik zag de grond al bijna onder mn voeten wegvallen
![]()
Ben verder wel tevreden maar ik ga hier ook niet meer heen.... ben trouwens nog wel 1ste geworden en dat had ik echt niet verwacht![]()
@Rowo ik heb jou nog gesproken voor en na de crosswel balen dat die de opsprong niet wou doen! volgende keer gaat het vast wel weer goed

Handige dingen: als je weet hoe je ze kapot krijgt.

Was iemand die was niet op komen dagen bij dressuur en springen, maar wel bij de cross. Die gast heeft dus alleen de cross gereden en daar kwam diegene ook nog te laat aan
K weet niet wie t was maar k hoorde t toevallig 
. Maar ik had ook wel verwacht dat ik die als weigering aangerekend zou krijgen, ook wel terecht.
K zal zo wel ff een voorproefje plaatsen

X_spirit_X schreef:Ook nog wel wat grappige verhaaltjes gehoordWas iemand die was niet op komen dagen bij dressuur en springen, maar wel bij de cross. Die gast heeft dus alleen de cross gereden en daar kwam diegene ook nog te laat aan
K weet niet wie t was maar k hoorde t toevallig