Ik Ben Sanne 18 jaar woon in Niebert (groningen
) zit in het 3e jaar van de opleiding verpleegkundige aan het Noorderpoort.ik rijd al vanaf dat ik 4 jaar ben , bijna mijn hele familie zit in de paarden en mijn oom heeft een hengstenhouderij (daar staat mijn paard ook
)ik doe niet aleen aan rijden ohz, ik doe ook aan "tuigen" (niet met mijn dressuur/spring/crosspaard)

ik heb momenteel 1 paard, en dat is Watapatja (roepnaam: wantie
)het is een 8 jarige ruin, zijn afstamming is Saffraan x Cambridge cole
nu zullen veel mensen denken huh was dat dan
mijn paard is een volle tuiger
ik rijd momenteel Z2 dresuur met 5 wp en ben van het voorjaar begonnen met springen en heb 2 week geleden ons L spring debuut gehad
(We zijn nu L+1. Omdat het springen heel erg goed ging begon het idee SGW wel een beetje te kriebelen, maar omdat ik helemaal geen idee had wat het eigenlijk precies inhield heb ik veel topics en verslagen en foto's van veel mensen bekeken. en hoe meer ik er over te weten kwam hoe meer het ging kriebelen
toen ik te horen kreeg dat er een cross training en oefen cross in Oenkerk was toen heb ik me daar voor ingeschreven, toen wantie het allemaal zo fijn aan pakte werd ik natuurlijk helemaal entousianst. toen gekeken of er een SGW in de buurt zou zijn, en die was er in Oenkerk, dus daar voor ingeschreven en gereden. Ik vond het een super ervaring gewoon alles in een! en dressuur en springen en de cross (wat wel spannend was omdat het de 1e x was) maar ons debuut was goed gegaan en wil zeker door gaan met de SGW 

even een aantal foto's
heb je vragen vraag maar
die actie met Weule....echt hilarische foto. Zie het al helemaal voor me...

Mooie opening, goed gedaan Mendy!
Bij de 2e moest ik toch wel ff goed lezen of het er echt stond. Later zag ik de naam van de jury en dacht: oh ja, bij jou heb ik nog nooit een winstpunt gehaald.
Jammer zeg!

. Las gister al iets over je overvolle programma, doe voorzichtig hoor!!
maar hij sprong er wel in 1 x overheen

ik heb een gelderse gehad en rijdt nu weer een gelderse!