[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 23:49

oke dan doen we dat ff :)

Ik Ben Sanne 18 jaar woon in Niebert (groningen :D ) zit in het 3e jaar van de opleiding verpleegkundige aan het Noorderpoort.

ik rijd al vanaf dat ik 4 jaar ben , bijna mijn hele familie zit in de paarden en mijn oom heeft een hengstenhouderij (daar staat mijn paard ook :) )
ik doe niet aleen aan rijden ohz, ik doe ook aan "tuigen" (niet met mijn dressuur/spring/crosspaard)
Afbeelding

ik heb momenteel 1 paard, en dat is Watapatja (roepnaam: wantie :D )
het is een 8 jarige ruin, zijn afstamming is Saffraan x Cambridge cole
nu zullen veel mensen denken huh was dat dan :P mijn paard is een volle tuiger :Y)
ik rijd momenteel Z2 dresuur met 5 wp en ben van het voorjaar begonnen met springen en heb 2 week geleden ons L spring debuut gehad :) (We zijn nu L+1.

Omdat het springen heel erg goed ging begon het idee SGW wel een beetje te kriebelen, maar omdat ik helemaal geen idee had wat het eigenlijk precies inhield heb ik veel topics en verslagen en foto's van veel mensen bekeken. en hoe meer ik er over te weten kwam hoe meer het ging kriebelen :o toen ik te horen kreeg dat er een cross training en oefen cross in Oenkerk was toen heb ik me daar voor ingeschreven, toen wantie het allemaal zo fijn aan pakte werd ik natuurlijk helemaal entousianst. toen gekeken of er een SGW in de buurt zou zijn, en die was er in Oenkerk, dus daar voor ingeschreven en gereden. Ik vond het een super ervaring gewoon alles in een! en dressuur en springen en de cross (wat wel spannend was omdat het de 1e x was) maar ons debuut was goed gegaan en wil zeker door gaan met de SGW :D
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
even een aantal foto's :D
heb je vragen vraag maar :)
Laatst bijgewerkt door Watapatja op 30-09-11 23:56, in het totaal 2 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 23:53

_/-\o_ die actie met Weule....echt hilarische foto. Zie het al helemaal voor me... :D

ROWO @ is jou oog van je paard nou bewerkt op de foto ?? of is dit een andere foto ?? ;)

gave foto's ook weer van menigeen. ;)

Lielle

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 07:02

Ook weer present

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 07:29

Welkom Watapatja! Heb je je paard in Tolbert staan?

Nieuwe topic ook gevonden! Leuk gedaan Itsme. :)
Zo even gauw What rijden, hoop dat hij wat fijner loopt dan gisteren, dan door naar Ysselsteyn. Hindernisury en cross lopen voor morgen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 07:35

Ik heb twee zakken meel voor je liggen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 07:39

Ah super! Dank je Lielle. :) Ik zoek je op, maar zal je vast vanzelf wel zien. Succes alvast!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:19

Ik ga ook richting stal en daarna door naar San om samen naar Ysselsteyn te gaan.

Welkom Watapatja.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:21

Heb hem ook gevonden :)
Leuk gedaan Mendy!

Watapatja welkom. Stoer paard heb je :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:32

CC-gangers en sgw-gangers heel veel succes vandaag (en morgen), en val niet van de warmte van je paard!!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:52

En ook van mijn kant veel succes voor de sgw/cc gangers! :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:53

CC-gangers en Ysselsteingangers veel succes
Welkom Watapatja. Leuke foto's ook
Leliaardje goede doelstelling voor de nieuwe OP

Ik mag zo aan het werk dus zal wel niet zoveel van het mooie weer meekrijgen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:35

Goeiemorgen :wave:

Eindsprint dus gemist :+ Mooie opening, goed gedaan Mendy!

bianca1980 schreef:
ROWO @ is jou oog van je paard nou bewerkt op de foto ?? of is dit een andere foto ?? ;)

Goed gezien :D

@ Watapatja: welkom!! Leuke foto's zeg!

@ Margriet: wat hij jij een mega gave foto op de punt zeg!!!

Nou gister dus concours gehad en laten we het er maar op houden dat ik mijn allerdiepste dieptepunt qua punten heb gehaald. Het waren wel mijn minste proeven ooit, maar er zaten geen echte fouten in. Er was heel veel geluid, geschreeuw en muziek rondom het terrein en daardoor kwamen mijn hulpen niet lekker door en kwam er Avi er niet lekker door. Mijn punten: 183 en 164 :wow: Bij de 2e moest ik toch wel ff goed lezen of het er echt stond. Later zag ik de naam van de jury en dacht: oh ja, bij jou heb ik nog nooit een winstpunt gehaald.

Nu zo spulletjes pakken, me klaar maken en eerst 3 uur in een huis bivakkeren voor de Open Huizen Route. Vanmiddag rijden en alles klaar maken voor Vasse. Vnvd ook nog feest :O

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:47

Moggel!!

Wat een zoete eindsprint zeg ;)
Watapatje, welkom. Goeie introductie :D En gaaf paard. Nudine was ook 100% tuiger en die heeft nooit voor de kar gestaan :D
Rowo, gave foto van Zetje in de OP!

Heb van alles op mijn to-do list staan, maar eens kijken wat ik daarvan gedaan krijg ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:52

Goedemorgen!
Rowo haha nu zie ik het ineen ook van dat oog. Maar als je het niet weet zie je niks vreemds. Succes vandaag met de open huizen dag. Toch weer een wpje erbij dus.
Watapatje Stoer paard heb je zeg! En super dat hij het springen en crossen zo leuk vinft.

Noor ik heb ook al een to do list. Ik ga iig eerst beginnen met verfen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:59

Goeiemorgen,

Welkom watapatja! Stoer paard, en stoere foto's! Ik geloof niet dat ik zeus over die plastic hooibalen zou krijgen..
Mandy wat jammer van je punten, maareuh welke jury kan jij geen punten rijden, denk dat elke blinde jury jou punten kan geven omdat het altijd netjes is!
Mensen wat cc of sgw hebben SUCCES!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:20

:wave:

Mandy wat een verschil in punten! :oo Jammer zeg!

Heb net mijn lens gekregen, bah wat een naar gevoel dat een ander zo iets in je oog doet. :')
Maar ik zie echt ineens veel scherper, hoofdpijn was na een kwartier al weg!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:21

Mogge :Z
Ik heb het allemaal gered gisteravond, maar werd vannacht ineens weer goed ziek. Lag er om 2 uur in, en om 3 uur werd ik wakker omdat ik gigantisch misselijk was en niet op kon houden met trillen over mijn hele lijf. Gelukkig niet overgegeven, heel snel een anti-misselijkheidspilletje genomen, en na drie kwartier kon ik gelukkig weer slapen. Vrees toch dat het mijn lijf even een beetje teveel wordt.. Gelukkig vandaag maar 3 uurtjes werken en dan op naar Kootwijk!

Heel veel plezier SGW-ers en cc-ers!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:33

Welkom Watapatja! Wat een veelzijdig en stoer paard! Ik ben niet echt een fan van tuigers :o , maar dit ziet er lekker uit :D .
Rowo, gelukkig had je bij de andere proef nog een winstpunt.
Iedereen veel succes vandaag. Met rijden of met things-to-do-lijsten. Bij mij staat als eerste op de lijst (die ik niet echt gemaakt heb): drollen rapen uit de wei. Ik kom daar door de week niet meer aan toe nu het zo vroeg donker is.
Danielle, is dat een contactlens waar je het over hebt of iets ingrijpenders? Wel fijn dat je hoofdpijn weg is!
Snoekiej, klinkt niet lekker :(:) . Las gister al iets over je overvolle programma, doe voorzichtig hoor!!

Ik voelde me gistermiddag zo vreselijk gehaast op mijn werk, terwijl dat nergens voor nodig was. Vond het wel apart. Gelukkig niet al te veel hectiek dit weekend. Vanmiddag komt de ostheopaat voor 1 van de veulentjes: Qira is tijdje geleden uitgegleden met rennen in de wei en toen ging haar moeder vol over haar heen. Qira op haar rug, Dolly er overheen: het was 1 grote wirwar van benen......... Ze is er niet kreupel van geweest, maar ik wil haar toch even na laten kijken voordat ze de komende 2 jaar in opfok gaat met rugpijn.

Even fotospam: http://www.deleliaard.nl/fotoqjaargang6.htm

En nu op naar de drollen!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:36

Leuk om te lezen zeg het OP!
Ik dacht lees ff mee! Was nieuwsgierig ;)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:53

@sannnn mijn paard staat in Nuis bij de hengstehouderij van mijn oom :D maar das idd dicht bij Tolbert :)
@_noor die van mij heeft een blauwe maandag voor de kar gestaan, en toen ben ik er eigenlijk op gaan rijden omdat mijn pony verkocht was en dat viel goed uit :o

@muts_marijke: hahah was mijn eerste ervaring met zulke hindernissen, en we mochten de paarden eerst even de hindernissen laten bekijken, wat doet die van mij ziet dat er een stuk kuil uit hangt hap := maar hij sprong er wel in 1 x overheen *D

@leliaardje: hahah je kunt bij wantie ook wel zien dat hij een tuigpaard is, maar het licht er niet zo dik boven op, komt waarschijnlijk ook omdat hij al een jaar of 3 als dressuur paard rond loopt ;) en de een vind hem helemaal super en de ander vind het helemaal niks :') dat was helemaal grappig de eerste paar x dat ik op spring wedstrijd ging, dan kijken die mensen je allemaal raar aan maar als je dan foutloos rijd en nog bij de prijzen zit dan krijg je allemaal opmerkingen zoals "wow die kan het wel" en "dat had ik niet verwacht" dat maakt het nog leuker :+

ik ga zo even naar divoza toe, had op internet een mooi shirt gezien voor mijn SGW set, dus even kijken of de kleur er echt goed bij past :Y)

iedereen die op cc moet suc6 *\o/*

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:55

Goeiemorgen!

Ysselsteyn-gangers heel veel plezier en succes!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:03

Goedemorgen!
Ijsselsteyngangers, heel veel plezier & succes! Vergeet geen water mee te nemen ;)

Ik was al vroeg uit de veren vanochtend. Mijn auto heeft van binnen en buiten weer een schoonmaakbeurt gehad, boodschappen gedaan en verse bloemen op tafel!
Noor & Margreet, jullie auto's al schoon :') :D
Wp, tuigers zijn leuk <3 ik heb een gelderse gehad en rijdt nu weer een gelderse!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:05

Ik was ook vroeg uit de veren, 4 paardjes in de wei gezet en toen wou ik nog ff snel naar Amstelveen maar kreeg Rem niet uit bed. Dus toen maar snel huis netjes gemaakt want schoonmams komt vanavond terug van vakantie.

Springles vandaag Mootje?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:06

Tjeempie Mootje, wat een activiteit al. Ik doe het kalmer aan hoor op zaterdag. Eerst koffie op bed, lekker de Libelle liggen lezen. Dan samen de beestjes voeren en dan gezellig ontbijten. Bokt checken :P en weer naar buiten. Heb er nu 1 kruiwagen op zitten. Liggen er denk ik nog twee, dus ik moet nog even doorscheppen. Tussendoor natuurlijk even bokken............

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:10

Tg, jij bent ook goed bezig! Heeft Rem gewerkt vannacht?
Ik heb vanmiddag springles om 4 uur!
Leliaardje, als ik niet actief begin, wordt het per definitie al een lui weekend :+
Heb jij alles aan huis? Stal uitmesten is toch zo gedaan, of heb je een potstal?