Hopelijk is het eenmalig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voelde me ook zo'n debiel, echt een dag dat niets lukt.
, het is altijd wel een beetje een aparte, lijkt op zijn baasje zeggen we maar
. Ik vond die puntjes voor het L eigenlijk ook een lastigere sprong dan dat smalletje voor de M, hij was wel hoog en smal maar hij stond zo makkelijk aangeleund tussen de bomen. 
en 160 dus doei winstpunten kon ik weer zeggen. Gaan komende tijd hard met oplossingen zoeken want dit moet anders kunnen. Verder springen weer heerlijk, foutloos. Toen nette hartslag van 60 
En gemiddeld 6 voor stijl. 
deden er ook maar 3 mee
Maar zo druk, echt totaal niet iets gezien van de persoon die er zat

Dat word dus toch maar oornetje opdoen volgende keer..
181 en 182, maar er waren onwijs lage punten in de B GK
zelfs in de 130 en 140..!
Paardlief doet dus geen moeite om zich in te spannen ofzo? 

zonder eerst te kijken.
Ik kan ze niet korter, heb ze al op zn kortst dat mn knieen tegen de wrongen aan zitten.. en impuls..? maargoed. Even chagrijnig over gemaakt, maar ik zag dat de beste meneer bij heel veel onvoldoendes heeft uitgedeeld... vreemd.
).. was een naar bochtje!
)
IKKE

haha. Dan roep maar onderweg! muts_marijke schreef:@ Melanie B dat klopt, je had geen mooie afstand maar doordat Winnetoe nergens heen kon liep ze toch door. Fijn braaf paard heb je daar aan! (ik zat als hindernisjury) Van welke stijljury had jij zulke lage punten? Mijn instructeur zat namelijk op het weiland voor het water en die houd wel van korte beugeltjes
Had daar gewoon geen fijne afstand, had m wss dan wat meer terugmoeten rijden want ik kwam nu op 1,5 sprong uit 
Was alleen zo gefocussed op de sprong dat ik niet keek haha muts_marijke schreef:dan is dat met die lage punten wel mn instructeur geweest. Hij wil graag dat je met hele korte beugels rijd en is heeeeel precies over houding en zit enz.
maargoed, jammer, maar heb iig een lekkere cross gereden