Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mamabird schreef:__Marloes schreef:Ik kom sowieso kijken en helpenmijn oude pony loopt der eerste cross met der nieuwe eigenaar dus dat is leuk
![]()
Aaike ik kijk morgen gelijk of ik vrij heb, ik heb er iig weer zin in
Is goed, ik wacht je berichtje af!
Had in Lisse 3 weigeringen en nergens echt een lekker safe gevoel. Wil in mijn eerste SGW-seizoen niet gelijk een vertrouwensprobleem creeeren bij mijn paard (en bij mezelf). Heb de cross trouwens wel uit gereden hoor in Lisse, maar had in tegenstelling tot Vlietlanden en Maarsbergen niet dat WOW-gevoel na afloop. mireilledons schreef:Kan iemand mij vertellen wat voor soort cross PH heeft? Is het te vergelijken met bijvoorbeeld Maarsbergen of Lisse, of is het zo open als op Texel? Gisteren in Lisse geconcludeerd dat een slingerige boscross (nog) niet geschikt is voor mijn minstens 1.76 m grote vos die zich niet eenvoudig laat sturenHad in Lisse 3 weigeringen en nergens echt een lekker safe gevoel. Wil in mijn eerste SGW-seizoen niet gelijk een vertrouwensprobleem creeeren bij mijn paard (en bij mezelf). Heb de cross trouwens wel uit gereden hoor in Lisse, maar had in tegenstelling tot Vlietlanden en Maarsbergen niet dat WOW-gevoel na afloop.

deze keer B pony's , vorig jaar de BB meegedaan. 
Scum schreef:Ben er helaas dit jaar niet bij. Had wel willen komen kijken maar ik ben gestrikt om te jureren dat weekend.
Ik vind de route in P'hage niet slingerig. Er zijn juist veel stukken bij waar je goed kunt doorrijden.
Vorig jaar vond ik in het L wel 2 dubbels niet goed staan qua afstand (oa de badkuip). Maar die zijn nog aangepast voordat er iemand gestart is.
Leuk je weer te 'zien' mamabird. Dat lijkt alleen te gebeuren in een topic over P'hage
mamabird schreef:Scum schreef:heej Scum! Ik lees wel mee in allerlei SGW topics hoor, maar reageer zelden... Ik kan eigenlijk ook alleen maar iets zinnigs zeggen over 'onze' eigen cross dus hou wijselijk mijn mond (toetsenbord) als het over andere crossen gaat.....
Jammer dat je moet jureren, maar is ook leuk toch?!
hennydehart schreef:@ Mamabird, bedoel je met de geul een stuk naar beneden van een heuveltje en dan daarin een sprong en weer omhoog (soort van dal zeg maar) of is het echt een greppel waar je overheen moet springen?
mamabird schreef:Opmerking van het secretariaat:
Als de coupon(s) EN het inschrijfgeld binnen is (zijn), is je inschrijving definitief. (Voor de klasse BB zijn er geen coupons nodig, dus dan geld alleen dat het inschrijfgeld betaald moet zijn). Indien de inschrijving niet compleet is kom je op de lijst: 'inschrijving voorlopig, nog niet volledig'. Inschrijvingen die later binnen komen maar wel volledig zijn, krijgen voorrang op de niet volledige inschrijvingen. Op de site van P&PSV Princenhage zijn de deelnemerslijsten te vinden. Zodra een klasse vol zit (met defenitieve inschrijvingen) kom je automatisch op de wachtlijst. Hier geld wederom dat volledige inschrijvingen voorrang krijgen op niet volledige inschrijvingen.
Op de deelnemerslijsten is ook te vinden hoe veel startplaatsen er zijn per klasse (let wel: onder voorbehoud).