Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:bianca1980 schreef:Sim @ ik ken alleen de grote namen op de startlijst en ons groepje bokt, maar verder ken ik er geen een.....paarden niet en ruiters niet....zou dus echt niet weten wie wel en niet onervaren zijn.
Op een stuk of 3 na ken ik ze allemaal.
Ken alleen de namen alice en jan v b. nienke,chantal m, en tim lips uiteraard. Ik zie wel wat namen dat ik denk : is dat familie van....?? of heb ik dat niet eens vaker op startlijsten gezien in hogere klasses?? maar heb er zeker geen beeld of gezicht bij...
_Sim_ schreef:Hoef je je niet voor te schamen hoor Bianca. Je kunt nou eenmaal niet iedereen kennen.
Komt uit Lunteren. Sannnn schreef:Edith rijdt hier ook in de buurt Bianca, dus die ben je op gewone wedstrijden ook wel eens tegen gekomen.Komt uit Lunteren.
Nou ja ik kom uit lelystad....das dan nog een excuus...
Maar ja..ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat idd allemaal niet bijhoud. Zou misschien uit wat meer interresse niet verkeerd zijn wel te doen.
_Sim_ schreef:Last van tunnelvisie Bianca?
.......haha....laten we zeggen dat ik idd gewoon lekker geniet van mijn wedstrijden en de dagen op SGW als vakantie gevoel ( vandaar waarschijnlijk ook dat ik zo vaak verkeerd rijd....
) en verder daar boven heeft niet echt mijn aandacht nee....
Vind het heerlijk om paardjes te kijken ongeacht wie er op zit.
Aken vond ik ook heel mooi en ga nu wel een weekend naar Luhmuhlen, dan ga ik wel kijken uiteraard op de lijst wie er voor bij komt. Michael Jung en meer van die namen ken ik dan wel. Ik ben ook weleens in Boekelo en zo geweest idd. Volgend jaar zou ik heel graag wel met een paar meiden (van bokt desnoods) naar badminton of zo willen. bianca1980 schreef:SIM @ ik ben wel geinterresseerd in anderen kijken, maar niet hoe ze heten....
), dan vraag ik me af wat is er dan met hindernis 1 t/m 4 en 10 t/m 11
? Jetske_ schreef:Ik kreeg hem ook vandaag, erg apart dat er idd een aantal verkend mogen worden, enkel 5 t/m 9, waaronder de waterbak.
Wel erg apart (alhoewel de waterbak al even in, wel erg fijn is natuurlijk), dan vraag ik me af wat is er dan met hindernis 1 t/m 4 en 10 t/m 11
?
dus daar gaan ze onze "moed" testen......(meer die van de ruiter als van paard denk ik....
) Ik denk dat het een beetje formaliteit is voor paarden die geen sgw lopen ?? kunnen ze een beetje "kijken" ?? springen mag je ze niet, maar voor sommigen wel fijn dat je je paard al wel natte voeten mag laten krijgen. Alhoewel hoe later je start je al weer droge voeten hebt...
maar dan kun je water inspringen wel even legaal oefenen....geen idee wat de echte achterliggende gedachten erachter is. Weet ook niet of dat vorig jaar ook zo was .........?? iemand.........?? Jetske_ schreef:Maar zijn die hindernissen die al mag laten bekijken dan niet om de moed van het paard te testen? Ik snap die logica niet zoMaar goed, ik ben wel blij dat we iig de waterbak al even mogen testen
en ik denk zelfs dat als je ze er teveel naar laat kijken het ook " kijkerig " word gemaakt door onszelf....Maar voor jou dan idd wel heel fijn als je even de waterinsprong tweemaal kan aanrijden en springen, dan heb je daar in je cross geen stop.