Top debuut zeg
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MArl0esJuh schreef:Weet iemand heel toevallig welke fotograaf er stond bij het water? Weet niet of dat een particulier was of een prof.
@Sannn: Klinkt als een geslaagd debuut! Heb je volgens mij nog zien lopen op het terrein en ik herkende je ook al ergens van maar ik wist niet meer van wat.Mooie foto ook.
San!

), maar verder prima. 199 punten en een voorlopige derde plaats.
Heb 2 keer een kruisje gesprongen en ben toen maar de ring in gepeerd.... Mijn hemel, paard was niet te houden. Wat een megasprongen!! (
)..Foutloos!
. Verder ging het ook gewoon weer supermakkelijk. Hij werd wel sterk op sommige punten dus heb af en toe echt even aan de rem moeten trekken, maar ben super tevreden. Had wel een bult tijdfouten, terwijl ik zelf het idee had dat ik het tempo er aardig in had zitten. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Ik was 7e in ring 5 en er waren 6 prijzen
_Sim_ schreef:MArl0esJuh schreef:Weet iemand heel toevallig welke fotograaf er stond bij het water? Weet niet of dat een particulier was of een prof.
@Sannn: Klinkt als een geslaagd debuut! Heb je volgens mij nog zien lopen op het terrein en ik herkende je ook al ergens van maar ik wist niet meer van wat.Mooie foto ook.
Kan mijn man wel eens geweest zijn. Die stond daar en jij crosste niet ver voor mij.
Vonden jullie het ook een flinke cross die L?
) En daarmee 23ste van de 25 

en dat heeft mij paard geweten ook 

. Dat moet je dus niet doen in Wassenaar, wat dan ben je zomaar een kwartier langer onderweg. 
MargreetW schreef:Ik zou je willen voorstellen om Whoop gewoon vanaf de trailer de dressuurbaan in de sturen want jullie hadden 170!!! punten, echt waar.
.