Balen voor degene bij wie het minder ging.
Voor degene bij wie het wel fijn ging, top! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
texelse schreef:dus jullie karren lekker heen en weer over de afsluitdijk. Stonden jullie een poosje langs de weg voorbij de inrit, met een groene (beetje doffe) trailer?
We kwamen net toen die traumahelikopter verwacht werd (kreeg spontaan herinnerinen aan Texel haha), dus we moesten hem daar maar even neerzetten. Ik moest al redelijk gauw dressuren dus eerst maar opgezadeld voor de dressuur en daarna pas auto+trailer op het parkeerterrein gezet.
Sannnn schreef:Was er dit jaar geen alternatief op die hindernis dan (die met die greppel eronder) Meen me te herinneren dat die er vorig jaar wel was?
Balen voor degene bij wie het minder ging.Voor degene bij wie het wel fijn ging, top!
Ik was zo kwaad op mezelf dat ik niet was blijven zitten en ook op m'n paard dat hij voor zo'n simpel hindernisje waar hij vorig jaar niet naar keek ineens zo stopte, dus heb nog 1x keer aangereden maar hij had er geen zin in. Weet dat dat niet mag, hindernisjury heeft het me ook wel duidelijk gemaakt, maar ik vind het echt zo vervelend om met een weigering te stoppen...
Damelza schreef:een koud biertje?
ik heb ook nog even bij de B paarden gekeken, waren inderdaad veel uitgevallen
en dacht doe het zelf maar.
) nam hij tussen 8 en 9 een raar huppeltje en boink daar lag ze
Ging te braaf en kon er niet echt aan rijden. Maar ja niks aan te doen. Springen ging erg simpel en bijna saai foutloos. Cross idem dito. Slingerde nog wat voor 5 en bij de haaientanden, maar was meer een kwestie van waar moeten we heen?? Helaas voor jan doedel gewacht en geen prijs. Kreeg ook maar 1 stijlprotocol. Dus die zouden ze nog opsturen of iets dergelijks.
dressuur 202, springen een onhandige uitzwaaier uit de dubbel en de cross foutloos en redelijk prima qua tijd. exact weet ik het allemaal niet maar ik was iig volgens de dame aan de telefoon (we zijn weggegaan omdat we nog naar groningen terug moesten rijden en ze om 19:15 met de mededeling kwamen dat het nóg minstens een half uur ging duren) ben ik tweede geworden! nait slecht! riannhuh schreef:Ja, dat is echt vervelend, als je met een slechte afsluiter naar huis moet. En wat leren paarden dan?Ja daar was wel een alternatief opIk was zo kwaad op mezelf dat ik niet was blijven zitten en ook op m'n paard dat hij voor zo'n simpel hindernisje waar hij vorig jaar niet naar keek ineens zo stopte, dus heb nog 1x keer aangereden maar hij had er geen zin in. Weet dat dat niet mag, hindernisjury heeft het me ook wel duidelijk gemaakt, maar ik vind het echt zo vervelend om met een weigering te stoppen...
Gelukkig kon je het alternatief nog even nemen om af te sluiten.
gefeliciteerd met je prijs!arrie schreef:Damelza schreef:een koud biertje?
ik heb ook nog even bij de B paarden gekeken, waren inderdaad veel uitgevallen
Ja waar onder Falery,
Moest na 1ste hindernis stoppen omdat hindernis 5 stuk was ... duurde iets telang volgens onze 4 voeteren dacht doe het zelf maar.
![]()
Na een aantal weigeringen (toch doorgereden) nam hij tussen 8 en 9 een raar huppeltje en boink daar lag ze
![]()
Dus weer een finish minder bij de B paarden.
Verder geen zin meer om er iets over te zeggen, ga geen verslag schrijven want heb er geen zin meer in en is zelfs miss de laatste cross voor mij en Beat geweest, ben er helemaal klaar mee 
(en ja ik stond er naast, had de pony opgevangen zag het allemaal gebeuren, echt verschrikkelijk)
ik had het springparcour van jou en je man nog gezien
Evony schreef:ik heb echt een oliebol dag achter de rugVerder geen zin meer om er iets over te zeggen, ga geen verslag schrijven want heb er geen zin meer in en is zelfs miss de laatste cross voor mij en Beat geweest, ben er helemaal klaar mee
Tevens vond ik de organisatie te wensen overlaten;
- er stonden geen papiertjes bij de hindernissen hoe het nog ging veranderen, de ene keer waren de gele bordjes B pony's voor de AB en de andere keer voor de ABC waardoor er erg veel verwarring kwam en veel pony's ruiters op hindernis 16 en 17 fout zijn gereden.- bij het ongeluk duurde het heel lang voor de ehbo er was, ehbo wist niet waar ze mee bezig waren voor mijn gevoel en 1 begon zelfs spontaan van de zenuwen te lachen(en ja ik stond er naast, had de pony opgevangen zag het allemaal gebeuren, echt verschrikkelijk)
- ook vond ik het slecht dat er niet werd omgeroepen of er toevallig een arts aanwezig was!
- en er werd niet omgeroepen toen er een trauma zou landen, alleen bij de trailers zelf waardoor sommige eigenaren te laat waren omdat het paard daar gewoon stond, of de trailer af stond te breken.
- toen ik 3 uur naar mijn dressuur ging vragen of de dressuurcoupons er al waren moest ik eerst uitleggen dat ik dat gele rose papiertje bedoelde en toen waren ze er nog niet.
Dus al met al, flut dag achter de rug, geen cross die ik nog een keer zou rijden (als ik uberhaupt weer ga crossen) en heb niet meer de moeite genomen om op een uitslag te wachten.
juist ja: ik wil gewoon graag weten wat en hoe ik ga springen.