Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ga maar mooi naar het L jij
( heb ik geen tegenstander meer) 
(**** jury, doen dan ff 2 puntjes erbij)
)
voor degenen die geen goed gevoel hadden.
voor degenen met een fijne rit en/of prijs.

N0a schreef:@sanurie; we hebben geen paarden afgekeurd. Alle paarden (ook die voor de 2x moesten komen) waren allemaal prima in orde. Dus je zal niet gediskwalificeerd worden.
@evony: Dat verhaal was je inderdaad aan de DA aan het vertellen, kan ik me herinneren. Vervelend dat je net in dat mini buitje zat. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
_Sim_ schreef:Sanurie, tip voor de volgende keer, misschien helpt het je om meer controle in de cross te krijgen/houden. Probeer eens om veel rustiger van start te gaan. Je ging echt als een raket het starthok uit en je liet 'm gewoon zelf zo hard lopen. Werk aan je controle, daar heb je straks je profijt van en werkt ook door in de afwerking van je sprongen, hetgeen je weer terugziet in je stijlpunten.

What dacht daar anders over, wat mij door zijn steiger actie’s een blauw, en nu steeds dikker oog, bezorgd heeft. Voel me nu ook duizelig beetje steeds, misschein nog naschok van hersenschudding afgelopen december. Dus wat later dan gepland gestart.
Bij hindernis 1 dus geen fijne sprong maar verder super gevoel aan over gehouden! Overal rechtdoor gegaan en bij het water ook de insprong en uitsprong gepakt. Ging echt lekker. Uiteindelijk nog een 4e prijs gewonnen ondanks de tijdfouten. Ging zo super, durf het L wel aan nu.
Was ook heel blij met mijn stijlpunten, 7.7 gemiddeld over de 2 jury’s. En echt heel fijn commentaar. Heel leuk om dat te horen.
en daarmee was ik eerste
mams zei dat ik wel netjes reed. maar wie weet heeft iemand me gezien en denkt die iets anders? van commentaar kan je leren..
.