Ik kreeg 185 punten voor een matige dressuurproef. (bizar in vergelijking met de punten voor onze GOEDE dressuurproef in Markelo) Bij het springen maakte Otto het weer spannend door 2x te weigeren op hindernis 4 (de wereldkaart). Precies onder Sims neus en aangemoedigd door verschillende mensen (superleuk!) sprong hij de derde keer wel en maakte het parcours af. Pfjoew…! Wel jammer want het ging alweer een hele tijd goed.
De cross ging harstikke lekker. Otto galoppeerde lekker door en sprong alles in één keer. Kleine aarzeling op de eerste van de dubbel maar wel in één keer goed. 14 sec. onder de optimale tijd. Dat is voor ons best bijzonder en toch had ik niet het gevoel dat we heel hard gingen en de bodem was nog best mul. (niet slecht hoor, maar op een harde bodem galoppeer je vaak harder) Oja, wel de binnendoorweg genomen bij de hindernis met de hekken in het midden, 6 geloof ik. Dat vond ik wel een leuke uitdaging om het voor onszelf een beetje moeilijker te maken. Dat heeft waarschijnlijk wel wat tijd gescheeld.
Ik hoorde onderweg veel fotografen klikken.
Ben benieuwd naar de foto’s.Ik kwam onderweg nog wat voetgangers op een bospad tegen die meteen aan alle kanten de bosjes indoken dus dat ging wel goed.
Wat betreft het roepen, ik roep altijd “Pas ter op! Pas ter op!” Dat vind ik wel vriendelijk klinken… (en dan vaak ook nog even “Bedankt!” of gewoon naar ze lachen)
Het bakje champignons vind ik altijd erg leuk en praktisch, en ik heb een heerlijk stuk kokosvlaai op. Ik wil niet overdrijven hoor, maar ik durf wel bijna te beweren dat het de lekkerste vlaai was die ik ooit gegeten heb! (en ik wilde eigenlijk nog wel de notenvlaai maar die was op
)Heeft iemand Wibi Soerjadi nog zien optreden? Ik was benieuwd of hij iets op de piano of iets op een paard ging doen… En ik had hem nog wel even willen spreken want ik heb nog een appeltje met hem te schillen.
Volgens mij ging het helemaal niet zo slecht Marielle. Als je uiteindelijk wel door de waterbak gegaan bent en de rest ging foutloos en het springen ook, dan heb je het niet slecht gedaan.
Fijn dat het goed ging Vitalis. (Gitaarles
) Succes in de L. En als je een wedstrijd niet om kunt zetten naar de L kun je ook altijd nog HC in de B starten voor de lol. Maar meestal lukt het omzetten naar een hogere klasse wel.Anika, leuk verslag!
Ik ga na Markelo alles om proberen te zetten naar het L, Markelo is alleen maar B, dus dat moet dan nog even.
(En die dressuur die viel dus heel erg mee bij jullie
Is er bij jullie niet een oefencross in de buurt? En nog bedankt voor het lenen van je klok
Ook blijft ze in het springparcours nog te veel met de omgeving bezig (publiek, vlaggen, enz) Door naar de cross, ik had er zin in en Anoesje ook wel volgens mij. We gingen flink slingerend van start
maar liep ze uiteindelijk toch steeds wel richting hindernis als ze die in het vizier kreeg. Bij de dubbel van met het heggetje een flinke wapper op B weer waarbij ik nog even flink mijn borsttuig heb vast gepakt
). Zo'n wapper op 8B lijkt me best heftig, want het ging na die hindernis toch wel echt naar beneden. Giga kan haagjes soms zo enorm hoog nemen, dus daar was ik best bang voor: als ze zo'n wapper maken, moet je best ver naar beneden voordat je weer op de grond bent
. Achteraf bleken de zorgen niet nodig, Laurie zei dat ze daar super mooi overheen ging.
en later eentje, heb daarna maar rustig gereden.... Dus had veel tijd fouten...
Die was dat dier zo aan het afranselen in het losrijden voor de dressuur dat ik daarbij mijn mondje echt niet kon houden
.
.
ik had dat dus in Westerbork.