Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had toen 56.
Dat is ook mensen blij maken met een dooie mus. Mag toch hopen dat de organisatie de volgende keer wel 2x kijkt voordat ze lijsten ophangen.
Die gewacht hebben op de prijzen zijn pas net thuis. Voor hun was het een uurtje rijden. Bij de 1e stijljury had ik 3 keer een 8 en bij de ander 3 keer een 7.
Ligt allemaal heel dicht op elkaar. Ow de 1e 5 friezen zijn allemaal van onze club!

, maar ik kan me voorstellen dat je het beestje goed zat bent als ze je zo laten zitten!! Jammer hoor.
tientjeh schreef:Hoorde net van zusje dat het ene chaos was met de uitslagen. Klopte helemaal niets van en waren allerlei fouten in gemaakt. Duurde nog weer een tijd voordat er nieuwe uitslagen kwamen, dus ze zijn maar naar huis gegaan. Kan dus zijn dat de 4 prijs door hun neus geboord wordDat is ook mensen blij maken met een dooie mus. Mag toch hopen dat de organisatie de volgende keer wel 2x kijkt voordat ze lijsten ophangen.
voor de mensen waarbij het niet zo goed ging