Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sanurie schreef:Ik ga misschien toch ook starten in Ermelo, wel nog overleggen thuis. Ik ben dan wel paar dagen terug van vakantie en dan staat hij wel stil. Maar ik denk wel dat kan opzich, als hij met goede conditie de wei op gaat. En dan nog paar dagen rijd voor Ermelo.
bvw schreef:sanurie schreef:Ik ga misschien toch ook starten in Ermelo, wel nog overleggen thuis. Ik ben dan wel paar dagen terug van vakantie en dan staat hij wel stil. Maar ik denk wel dat kan opzich, als hij met goede conditie de wei op gaat. En dan nog paar dagen rijd voor Ermelo.
ligt er natuurlijk ook net aan hoelang je op vakantie gaat
tenzij iemand anders het paard goed doorrijd.
). Maar een cross rijden en de volgende of dezelfde dag op vakantie vertrekken zou ik ook niet doen, of de paarden moeten in hele goede handen zijn en wat worden afgetraind. Vind een afbouw na een cross minstens zo belangrijk als de opbouw, omdat ze zich toch wel extra inspannen op een dag crossen.
) Maar weet inmiddels wel dat het best belastend is voor paard en amazone. En dan hebben we het alleen nog maar over B crossen. Overigens heeft die van mij wel een hele goede basis conditie, maar toch is het crossen heel anders.Evony schreef:ik zou het ook niet doen, ik wou zelf heel graag sgw westerbork mee doen maar had in de week ervoor een 3 daagse brussel excursie. Heb er toen ook voor gekozen om in westerbork niet mee te doen.