en proficiat met zodiack z'n verjaardag..volgende keer toch maar een prefeestje bouwen met cocktails..ziet hij de open velden misschien niet zo nuchter
@mark, mooie foto's, jammer dat het wat minder is gegaan.
@corien, nogmaals top gedaan hoor! je zult nog wel gedacht hebben, waarom komen die nu niet..maar toen we de fietsen gingen pakken liepen ze met de uitslagen de tent in, dus daarom bleven we in de buurt van de tent.
@EB, redelijk geslaagd M-debuut dus..misschien zelf nog wat veel zenuwen gehad die oversloegen?
@Broertje, netjes!
@Lau, ik had nog gekeken of ik je zag, maar net toen we wegreden zag ik je lopen met hetje, alles heel?
wat was je nog geworden met Amati?@Marloes, bij jou en paard ook nog alles heel? jammer dat het niet zo goed ging..
wel super van het L!!Ik ben ook "zoeper" tevreden, dressuur weer een stapje verder, springen 1 balk, hij werd soms wat enthousiast maar gelukkig door de lange lijnen iedere keer weer bij mekaar kunnen rijden. Van 6 naar 7 wilde hij op de achterkant van 8b aanrijden
, moest ik even snel reageren..daardoor een rare sprong over de triple.Cross, laatste 10 sec. voor de start werd hij een beetje opgewonden (steigeren en achteruit) dacht ik mijn klok aan te zetten..en aangezien ik op tijd wilde rijden, lekker ervoor gegaan en eens flink doorgereden..op 3/4 van de cross keek ik eigenlijk voor het eerst op mijn horloge..hellup..knopje niet goed ingedrukt..en tijd niet gestart..was ik te snel? te langzaam? op de goede gok de laatste hindernis en naar de finish rustig gegalloppeerd en ik kwam op 5.02 binnen..foutloos en binnen de tijd!! yieha!
uiteindelijk 4de plek, en ik ben super blij, voor de eerste keer in de prijzen met cooper!!
floor, nogmaals bedankt voor het groomen!! altijd gezellig!!
Was behoorlijk teleurgesteld maar mocht toch crossen dus op naar de start. Daar wilde Zara voor hindernis 1 weer omdraaien maar toen ben ik zo kwaad geworden dat ze als een speer ervandoor ging en hindernis 1 t/m 5 vlekkeloos sprong. Toen ging het helaas weer mis voor de veekraal... Zara ging weer in de staak en kreeg haar gewoon niet in de buurt van de hindernis. Toen besloten om achter de volgende combinatie aan te rijden waarna ze foutloos de cross verder foutloos uit liep. Was behoorlijk lastig om afstand te houden omdat Zara dan er eigenlijk weer voorbij wil. Al met al dus toch de cross uitgereden maar natuurlijk niet op de manier zoals het zou moeten...
Geloof dat het een beetje puberteit is dus dan gaan we maar ieder weekend crossen net zo lang tot ze wel doet wat ik vraag
Als het er nou 1 was geweest, maar gelijk 6... 
en de andere
. (was heel laag gejureerd in mijn ring). Springen ging niet slecht tot hij opeens uit het niets zich over zijn buiten schouder weg liet valen. Half langs sprong 5. Later ook terug gekeken ik heb geen idee waar het van daan komt denk echt dat hij gewoon even opstandig was. Veder fijn parcours gesprongen wel nog 3 balken en 1 weigering dus dat was echt flink balen.