ik vond het zoooooo leuk!
had 203 met dressuur, 1 balkje met springen en een foutloze cross.
wel veel tijdfouten. hij werd echt moe na het water.
die laatste 3?! waren net beetje te veel.
maar een 8e plaats.

wat ben ik trots op mn pony!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Moderatoropmerking:Quote onder andermans account geplaatst en daarom verwijderd.
om vervolgens bovenop een bult te stranden (paard durfde niet meer voor of achteruit
).
toen had ik nog 40 sec over ofzo, en toen kwam ik foutloos over de finish met nog 12 sec op mijn klokje
ik zette hem na de finish pas uit toen ik door had ohja de klok en toen had ik 3 sec
uiteindelijk had ik 4 sec onder die ideale tijd en dat leverde een super 1ste plaats op!! Zo trots op mijn jonge pony
en dat in de 3e cross

Dressuur ging heel rustig en braaf
186 en volgens mij maar 5 boven me. Springen had ik hem niet goed opgesloten, langsloper op 7
daarna even goed aangepakt maar daardoor wat hard en vlak dus nog 2 balken meegenomen.
Ik zat echt achter z'n oren maar kon blijven zitten omdat hij z'n hoofd weer omhoog deed. Gelukkg wees de hindernisjury van 7 me er nog even op dat het hoofdstel voor z'n oren was gekomen anders was ik zo verder gereden haha. Toen dat weer goed zat 8 opnieuw aangereden en nu wat rustiger, hij sprong hem daarna super

en dan moest ie ook nog een cross lopen, zielig he

Vond het overigens niet super hoog staan, wel veeeeeel breder dan wat ik in het Noorden gewend ben
Daarna chipcontrole bij het verlaten v/d springring ... is ook voor het eerst dat ik dat met deze mee maak. Bij de DA een hartslag van 68, is iets hoger dan wat ie tot nu toe na het springen had. Cross na 2 glibberbochten maar iets langzamer gaan rijden ... zo snel ging ik daarvoor nou ook weer niet
Wederom niet echt super aantrekken op de hindernissen, maar gewoon rustig tempo ... ik schoot dus ondanks recht voor de hindernis aanrijden ook rechtdoor bij H7
dat wilde paard althans, verder dan met z'n snufferd voor 't bosje staan kwam die niet. H8 was dan wel wat apart zo diep de 'afgrond' in haha. Daarna grote ogen bij het zien van de 1e motercross bult en bovenaan wederom grote ogen voor de op planning staande rit naar onderen
... zulke bulten had ik ook nog nooit gezien, wat zijn die dingen allemachtig hoog en stijl!
Enfin, net voor H9 weer in galop kunnen zetten en de weg vervolgt ... de bulten begonnen te wennen. In galop erop en in draf naar beneden, harder durfde die ook niet naar beneden. Kun je die eigenlijk wel in galop naar beneden nemen?
Na die spannende paddenstoeltjes begon het springen wel lastiger te worden. Was foutloos en een minuut te langzaam ... de dag moet nog komen dat ik op de optimale tijd binnen kom
Hartslag was na 5/6 minuten overigens 72, niet dramatisch veel meer als voor de tijd dus. Maar das normaal voor hem.

zal tzt wel op startlijsten komen hoop ik
zal em je wel ff pben

Iedereen is tevreden zo te zien.
) 
en dat kan heel moeilijk zijn voor meneer dus kon me horloge makkelijk aanzetten
En we gingen van start.
En zo door het water. Laatste stuk flink door gegaloppeerd want me horloge had ik al 5x horen piepen. En ik ben dus in 5 min nog wat gefinisht. Dit was de eerste keer, dus eigenlijk mag ik niet klagen, maar van de weigering op hindernis 7 baalde ik wel erg van.