Ah oke hihi ik had 2 april en dat was gisteren dus vandaar
heb er wel onwijs zin in
Ik heb alleen nog maar gewone peesbeschermers... Zou dat een probleem zijn?
Vitalis_
Geplaatst: 03-04-11 12:29
Ik heb er ook weer zin in om te trainen . Roxana geeft ook super goed les . Ik weet niet hoe ver je bent, maar ik heb de eerste keren en de eerste cross ook met gewone peesbeschermers gereden. Dat is geen probleem
Ik heb toch wel 2 oefencrossjes gereden en dit is onze eerste les ooit Heb van die beschermers met dunne elastiekjes aan de voorkant... Kan wel ff kijken of ik mijn eskadronbescherming nog heb hierzo
Ik doe alle 3 de keren mee + de oefencross waarschijnlijk Ik twijfel nog of ik de tweede les op dinsdag moet doen, mijn vriend studeerd die donderdag af namelijk
Hahah ik ook niet Maar mijn paard wel vaak Alleen water is nogal een dilemma Dus ik neem de sportschoentjes maar mee
Hihi wij hebben nog niet eens B gesprongen wel al paar BB oefenparcourtjes en wat oefencrosjes....
Wel leuk om bij een bokker in te zitten
Kelan
Geplaatst: 04-04-11 12:04
Gaat hij wel achter een ander paard het water in? De mijne ging vorige keer nl. redelijk makkelijk het water in Greppeltjes deed ze echter wat moeilijker over Dus dan spring ik die wel achter jou aan
Vanavond eerst nog een rondje springles Wilde eignelijk niet gaan voor een weinig ervaren springer leek het me wel druk zat zo maar mijn moeder vond het netter als ik gewoon ging, rustig aan deed, en gewoon zei dat ik er de komende 3 weken niet was Ga namelijk maar om de week dus dan mis ik maar 1 les
Maar achter mij aan springen mag hoor, die van mij die is ach hoe zal ik het zeggen, super eigenzinnig braaf, als iets hem niet bevalt, kijkt hij 3 x om daarna braaf iedere keer te blijven springen Maar water... Dat gaat hij echt niet in...
Hihi ik kan over een bospad rijden en dan ineens 4 meter naar links staan omdat er twee meter rechts van ons af een plasje lag Dus hopelijk gaan we donderdag ook gelijk het water in
Heel misschien kom ik dan de tweede les wel bij jou in... Weet die donderdag niet zeker of ik er kan zijn, en nu wilde ik donderdag aan Rutger vragen of ik dan eventueel ook op dinsdag mocht komen
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 04-04-11 12:31
Dinsdag kan ik er niet bij zijn, dus kom donderdag om half 8 bij jullie kijken. En misschien wat foto's schieten.
Vitalis_
Geplaatst: 04-04-11 13:32
MArl0esJuh schreef:
Ik zit in de dinsdag groep van 12 april om 18.30. Heb er zin in.
Ik zit ook op dinsdag 12 april om 18.30. Ik heb er ook heel veel zin in .
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-11 12:11
Ik doe deze serie alleen dinsdag 12 april mee om 19:30. Wie zit er in mijn groepje?
Zijn er ook bokkers die vandaag al meedoen?
astrid65
Geplaatst: 06-04-11 12:05
Heb m'n les er al weer opzitten! Was bijna prive-les met z'n tweetjes
Wiseguy keek z'n ogen uit op het terrein , maar pakte super goed aan. Roxana geeft leuk les! Bij het greppeltje toch even wat twijfel, maar toen ie eenmaal snapte dat het niet eng was, deed ie het simpel. Water was ook heel leuk, met boompje en dan op 2 galopsprongen een boompje in het water.
Helaas kon ik in deze serie alleen gisteren meedoen, maar zeker voor herhaling vatbaar! Wij zijn nu hopelijk klaar voor ons B debuut in Etten-Leur zondag.