[SGW] Verslagen van Chaam 20/27 maart

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 21:26

Hey LAU @ fijn te horen.. :D jammer dat je dan toch weer een cross niet uit hebt kunnen rijden met 1 paard. Dat heksenoog zag er imposant uit vanaf de foto, maar weet niet of dat ook in het echt zo is...?? ben benieuwd naar de foto's later.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:28

Ik ben ook weer moe maar voldaan thuis.
Dressuur ging lekker, 206 punten en stond 4e.
Sprigen foutloos. Toch erg gespannen voor de cross. Gelukkig pakte Zodiack lekker aan en waren we foutloos.
Bij de surfplank het alternatief gepakt omdat hij daar vorig jaar zo onder de indruk was van het strandje. Helaas zaten er net mensen lekker aan de picknicktafel en kon ik er niet meteen overheen.
Moest even goed mijn best doen om deze mensen te overtuigen dat ze op een hindernis zaten :D
Verder overal lekker gereden.
Uitendelijk de vijfde prijs door tijdfouten in de cross.

Sim

Re: Verslagen van Chaam 20/27 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:32

Zonde zeg Sabien van de picknicktafel! Verlies je toch wat ritme/concentratie. Maar je ging wel goed door de coffin, daar heb ik je gezien. Gefeliciteerd met je 5e prijs!!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:35

Balen zeg Sabine, het verhaal dat er mensen op die picknickbank zaten hoorden wij onderweg al van een hindernisjury.
Ik heb ook van jou nog een klein serietje trouwens, op de laatste hindernis.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:36

Wat baalen zeg van die picknicktafel.
Uitslagen staan ook op de site. :)

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:36

_Sim_ schreef:
Zonde zeg Sabien van de picknicktafel! Verlies je toch wat ritme/concentratie. Maar je ging wel goed door de coffin, daar heb ik je gezien. Gefeliciteerd met je 5e prijs!!

Hee, ik heb je helemaal niet gezien vandaag :?
Ik denk nu dat ik je wel gehoord heb.... Zodiack kreeg daar mooi wat aanmoediging toen hij even aarzelde???

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:38

Jetske_ schreef:
Balen zeg Sabine, het verhaal dat er mensen op die picknickbank zaten hoorden wij onderweg al van een hindernisjury.
Ik heb ook van jou nog een klein serietje trouwens, op de laatste hindernis.

Leuk, leuk, zien zien!! :D
Krijg van Evie ook al een filmpje van de op-af :j :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:41

sfranken schreef:
_Sim_ schreef:

Hee, ik heb je helemaal niet gezien vandaag :?
Ik denk nu dat ik je wel gehoord heb.... Zodiack kreeg daar mooi wat aanmoediging toen hij even aarzelde???

Klopt, Zodiack aarzelde en toen kon ik het niet laten om even aan te moedigen. :o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:42

Ik ben net thuis, na vanochtend om half zes al te zijn vertrokken :Z Heb een heerlijk dagje gehad, als we de dressuur even buiten beschouwing laten ;) Ojee liet allerlei hogeschooldressuur zien, die helaas neit gevraagd werd. Daarna uitgebreid de cross gelopen, het M en Z gekeken (dat was een aardig slagveld) en heel veel bijgeklept. Daarna nog even in het zonnetje met uitzicht op H1/5 zitten soezen toen ik uiteindelijk om kwart over vier mocht springen (kwart voor tien dressuren). Ojee sprong erg ruig, alleen een ruiterfout op vier leverde een balk op. In de cross ging ze echt subliem, overal strak rechtdoor en ook het water en de surfplank gingen goed, waar ik toch wel wat problemen had verwacht. Heksenoog vond ze spannend, maar ze ging wel braaf door, en de rest (coffin, haag, normandy bank) gingen weer uit het boekje. Uiteindelijk 1 seconde te laat binnen (maar 5 combi's waren binnen de tijd, ik had wel het idee dat het niet helemaal klopte want ik heb echt flink doorgereden), en een achtste plek.

Verder :(:) voor Texelse, dat is wel heel zuur, en voor Mark (ik hoop voor je dat je EL haalt) en Lau en Sabine heb ik al uitgebreid gesproken :D
Karen, fijn dat het water goed ging, zonde van het springen.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 20-03-11 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:47

Ik heb je mams? gesproken Sabine. Die vertelde het al. Wel belachelijk dat ze maar 10 sec van je tijd hebben afgehaald. Plus dat je je ritme ook helemaal kwijt bent.

Wij hebben een leuke dag gehad. 176 met dr en ena laatst. Ze was een happy athlete. Springen 3 balkjes waar 2 daarvan een ruiterfout waren (maar goed ze is eindelijk wat meer ontspannen dus dat vinden wij niet erg) en de cross foutloos. Overal rechtdoor en 3 sec buiten de tijd. Vond het echt een super mooie cross!

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:02

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:10

Fijn dat het lekker ging m.u.v. de dressur Lielle!
Leuk filmpje Mark, je vader trilt wel heel erg. :P
Zag dat EB 3e is geworden, gefeliciteerd!

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:10

Ik vond het een enorm mooi parcours, alles was super mooi opgezet en heb echt genoten! Heb echt diep respect voor de ruiters en hun paarden! Ben ook benieuwd naar alle foto's.

Jammer dat ik jullie niet in het echt kon, maar ik doe het jullie niet na!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:12

Super leuk om jullie uitslagen te lezen! Wat vervelend dat er mensen bij de picknicktafel zaten (ook al was die alternatief?) maar staat daar dan geen hindernisjury bij die dit had kunnen voorkomen?
Ik ga nu gauw het filpje kijken.

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:12

Omdat ik sind kort les heb in Ysselsteyn was ik vanmiddag komen kijken. Vond het super gaaf! Inderdaad wel even wennen dat al die mensen in en door het parcours lopen en soms (te) laat aan de kant gaan. Vond het ook allemaal goed geregeld, met die fluitsignalen en zo. Ik hoop in oktober zelf ook eens te kunnen starten. PS waar kan ik de uistlagen vinden?? Ben benieuwd hoe ze dat berekenen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:15

Madelene, Lau en Jitske, pb me even jullie mailadres. Heb foto's van jullie op de coffin en van Jitske ook op de passage du route.
Laatst bijgewerkt door Sim op 20-03-11 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:16

Goedenavond.
Karen: Top gereden!
Mark: Balen van je cross en nog meer van dat been :(:) .
Lau: Ik heb je met beide paarden kunnen bewonderen in de cross, balen van dat heksenoog.
sfranken: filmpje komt eraan, waarschijnlijk heb ik daar dinsdag wel tijd voor.
Lielle: Leuk om je eens in levende lijve gesproken te hebben, ik heb je langs zien komen met Ojee op de haag en dat ging echt onwijs netjes met een lekker tempo.
MM: Fijn dat Geert zol lekekr gecrosst heeft.
Sann: Bedankt.

Dressuur was wat braafjes dus 186 punten en een plek ergens in de middenmoot kon ik me goed in vinden.
Springen was Bam erg enthousiast, gelukkig was hij wel zo scherp dat hij netjes alle balken liet liggen.
Cross ging echt super, overal rechtdoor gegaan met een lekker tempo, uiteindelijk foutloos gefinisht net 5 seconden buiten de tijd maar alsnog de snelste van mijn ring.

Dankzij onze snelle tijd mochten we de 3de prijs in ontvangst nemen :) .

Ik heb echt genoten van het weer, het prachtige uitzicht bij het meer maar bovenal van mijn heerlijke paard 8-) !

Ik heb Etten-leur vanavond gelijk gemaild of ze nog een plekje vrij hebben in de M := .

texelseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:19

Eef_Bam gefeliciteerd!! Fijn dat je zo'n goed gevoel over gehouden hebt aan de cross. En dan nu maar duimen dat je er nog bij kan in EL.

@iedereen: Truste, :wave:

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:21

Gefeliciteerd Eef! Spannend, komt vast helemaal goed in het M.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:25

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:33

Ziet er goed uit!
Oeh dat heksenoog is echt eng :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:49

@ Jetske je hebt een paar hele gave foto's van mijn vriend gemaakt! hartstikke leuk!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:49

Nogmaals gefeliciteerd Evie!!!

Met dank aan Sim en Jetske
Afbeelding
Afbeelding

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:51

zo ook hier even een verslagje.

Dressuur ging echt niet lekker meneer was aan het bokken in de galop. hadden 173 en stonden 21ste (van 23)
Toen springen ook weer gek en hard willen naar de sprong. toch foutloos gebleven
daarna de cross in, oh wat was meneer gek. Alles ging super alleen de coffin het alternatief gepakt.
dus foutloos aan de finish.
Hier wat foto's en filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=OfiVQaOEoZk

Afbeelding
Afbeelding

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:32

mijn verslagje ook nog even.

heb een super dag gehad. *\o/*

Dressuur was fijn. alleen een keer aanspringen was net of hij bokte ofzo. Kreeg ik ook een twee voor maar had het gevoel dat hij gewoon in het mulle zand bleef hangen toch nog 182.

Springen kan beter maar was niet ontevreden. Had twee balken.

Cross was super!! Alles recht door en goede afstanden. Hij keek nergens naar. Had niet op tijd gereden omdat ik het meer zag als een inkom rondje. Toch als een van de weinige binnen de tijd :z . Terwijl ik echt niet het idee heb snel te hebben gereden. Uiteindelijk nog 5de :D .

Op naar het M *\o/*