jammer dat je dan toch weer een cross niet uit hebt kunnen rijden met 1 paard. Dat heksenoog zag er imposant uit vanaf de foto, maar weet niet of dat ook in het echt zo is...?? ben benieuwd naar de foto's later. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_Sim_ schreef:Zonde zeg Sabien van de picknicktafel! Verlies je toch wat ritme/concentratie. Maar je ging wel goed door de coffin, daar heb ik je gezien. Gefeliciteerd met je 5e prijs!!
sfranken schreef:_Sim_ schreef:Zonde zeg Sabien van de picknicktafel! Verlies je toch wat ritme/concentratie. Maar je ging wel goed door de coffin, daar heb ik je gezien. Gefeliciteerd met je 5e prijs!!
Hee, ik heb je helemaal niet gezien vandaag![]()
Ik denk nu dat ik je wel gehoord heb.... Zodiack kreeg daar mooi wat aanmoediging toen hij even aarzelde???
Heb een heerlijk dagje gehad, als we de dressuur even buiten beschouwing laten
Ojee liet allerlei hogeschooldressuur zien, die helaas neit gevraagd werd. Daarna uitgebreid de cross gelopen, het M en Z gekeken (dat was een aardig slagveld) en heel veel bijgeklept. Daarna nog even in het zonnetje met uitzicht op H1/5 zitten soezen toen ik uiteindelijk om kwart over vier mocht springen (kwart voor tien dressuren). Ojee sprong erg ruig, alleen een ruiterfout op vier leverde een balk op. In de cross ging ze echt subliem, overal strak rechtdoor en ook het water en de surfplank gingen goed, waar ik toch wel wat problemen had verwacht. Heksenoog vond ze spannend, maar ze ging wel braaf door, en de rest (coffin, haag, normandy bank) gingen weer uit het boekje. Uiteindelijk 1 seconde te laat binnen (maar 5 combi's waren binnen de tijd, ik had wel het idee dat het niet helemaal klopte want ik heb echt flink doorgereden), en een achtste plek.
voor Texelse, dat is wel heel zuur, en voor Mark (ik hoop voor je dat je EL haalt) en Lau en Sabine heb ik al uitgebreid gesproken

.
.
!
.
. Ook alle hindernissen van de L pa/M po staan los ertussen.

. Terwijl ik echt niet het idee heb snel te hebben gereden. Uiteindelijk nog 5de
.