japielover schreef:Danique1990 schreef:bedoelde je mijn springschoen?
Geen idee de bokker had een tijgerprint dekje
Dat is ws Marieke (motje11) geweest.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laura_power schreef:ja vanaf de zijkant was het heel makkelijk te zien waardoor, want degene die het wel lukte, die kwamen gewoon met een vaart aan vanuit de waterbak, en jij liep er rustig op af![]()
maar dan is zo'n opstapje wel lastig
Geeft niets.

_Sim_ schreef:laura_power schreef:ja vanaf de zijkant was het heel makkelijk te zien waardoor, want degene die het wel lukte, die kwamen gewoon met een vaart aan vanuit de waterbak, en jij liep er rustig op af![]()
maar dan is zo'n opstapje wel lastig
Je weet het allemaal nogal goed? Jij moet wel een ervaren eventer zijn dat je Annetje een prutser noemt. Doe jij het de volgende keer even voor met een onervaren paard.![]()
Kan duidelijk merken dat jij niet veel verstand hebt van crossen; een opsprong rijd je nl NIET met een hoge snelheid aan. Juist gecontroleerd en het paard op het achterbeen. Het lage opsprongetje waar Annetje op aan reed kunnen ze vanuit stap nog nemen.
daar heb je gelijk in. maar de menigte die wel stond te kijken hadden dat wel. maar ik bedoelde het helemaal niet zo, net als annetje zegt.
laura_power schreef:ten eerste ik noem haar helemaal geen prutser....
laura_power schreef:en ook nog annetje. (die zag ik toen je bij die soort blokken stond te prutsen na de waterbakdat ging niet echt lekker of wel
)
Citaat:ten tweede, iedereen sprong er in volle galop op, dus jij wil zeggen dat die gene allemaal geen verstand hebben van cross?