Ik heb mij voor de 70 cm opgegeven. Heb al een tijdje niet meer serieus getraind met springen dus kunnen zo weer even oefenen en vertrouwen opbouwen.
Eventinggek
Geplaatst: 26-02-11 09:40
Ik heb gisteren vd organisatiegehoord dat ze nu al 140 inschrijvingen hebben! Ik ben er ook met mijn shop Ben benieuwd, heb er zelf al vaak getraind, helaas nog niet aan de oefencross kunnen deelnemen.
Ik zou zeggen kom ff gezellig kletsen Ben trouwens wel benieuwd naar die culinaire toestandjes
Ik ben ook van de partij. Oefende er voorgaande jaren regelmatig met mijn pony. Heb nu net een nieuw paard zonder ervaring en zal hier voor het eerst SGW hindernissen gaan bewonderen, ben benieuwd!
Ik ben er ook, wil al zo lang met Liberty eens crossen, en een ander meisje van de manege wilde dat ook, dus hebben we ingeschreven Springen doe ik 50 cm, dus zal wel lekker vroeg mogen
Ik ben ook weer van de partij! Vond het vorig jaar super georganiseerd! Hopelijk is het nu wat minder koud.
@ liberty; het hoeft niet zo te zijn dat je vroeg moet. Ze hadden vorig jaar 2 springpistes, en 1 de ene ring begonnen ze op 80cm en dan afbouwend en in de andere met 90cm en opbouwend. Dus dan zou je met 50cm ergens in de middag mogen.
Ik wilde eigenlijk ook gaan, maar heb afgelopen weekend m'n schouder weer uit de kom gehad, dus het is nog even afwachten of ik tegen die tijd al wel weer fatsoenlijk heb kunnen rijden..
Ik ga heen te kijken, want mijn vorige pony doet mee! Vind het een erg leuk terrein daar!
Eef_Bam
Geplaatst: 02-03-11 23:20
Ik ben afgelopen zondag al even wezen trainen in Baarle-Nassau, het terrein staat er goed bij en er staan onwijs veel nieuwe hindernissen en combinaties in alle soorten en maten !
➢ Er zal worden gestart volgens de veiligheid eisen van de KNHS en er zal een gediplomeerd instructeur aanwezig zijn. ➢ Veiligheidshelm, bodyprotector en rugnummerdrager zijn verplicht.
Staat in het vraagprogramma.
Sim
Geplaatst: 05-03-11 23:43
Yvie_Juudje schreef:
Het is een oefencross... geen wedstrijd...
Dus? Dan mag het een ongeorganiseerde boel zijn? Denk dat een rugnummer een hoop duidelijkheid voor ruiters en organisatie verschaft. Heb je geen rugnummerdrager, dan gebruik je gewoon veiligheidsspelden om het A4tje vast te spelden.