Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga de cross wel lopen/fietsen maar ik doe het een dag van te voren ofzo, is een thuiswedstrijd dus woon dichtbij. Je hoeft het parcour niet te lopen is altijd prima te doen zonder vooraf te verkennen, 10 km is ook wel een beetje ver om 'even' te lopen op de dag zelf.
Ik doe voor de lol mee met mijn d-pony tussen de pony's aangezien ik eigenlijk bij de paarden moet starten is het buiten mededinging van prijzen. We gaan voor rondkomen.
Ik verken de cross niet van te voren.. maar tripalons lukken altijd zonder verkennen, dus het komt vast goed. 

ReneeMonty schreef:Iedereen heeft er al zin in zo te lezen.Ik ga de cross wel lopen/fietsen maar ik doe het een dag van te voren ofzo, is een thuiswedstrijd dus woon dichtbij. Je hoeft het parcour niet te lopen is altijd prima te doen zonder vooraf te verkennen, 10 km is ook wel een beetje ver om 'even' te lopen op de dag zelf.
Ik doe voor de lol mee met mijn d-pony tussen de pony's aangezien ik eigenlijk bij de paarden moet starten is het buiten mededinging van prijzen. We gaan voor rondkomen.

rianceles14 schreef:Oke
Lopen/fietsen jullie de cross trouwens of is het ook te rijden zonder te lopen? Ben er zelf niet zo van een cross zomaar te rijden zonder van te voren gelopen te hebben maar 10 km is wel een heel eind.
Ik start met mijn witte monster