[SGW] crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 23:39

Vanny_ schreef:
Weet ik niet precies, het is een B-pony welsh. Ik heb er zin in, ben ook benieuwd!

dan ben je bij deze training inderdaad met de kleinste pony, de vorige training waren de 2 kleinste die van mij: Dinky Toy & Polleke ca 85 - 90cm _/-\o_

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:19

@Karrim, :-) dat is een goeie maar jullie waren er niet bij gelukkig wie weet gebeurd het de 20e wel weer :D btw ik moet nog betalen, zal proberen er vanavond aan te denken.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 13:05

RustyK schreef:
@Karrim, :-) dat is een goeie maar jullie waren er niet bij gelukkig wie weet gebeurd het de 20e wel weer :D btw ik moet nog betalen, zal proberen er vanavond aan te denken.

RustyK, het is Karrrimh (met een H aan eind) :P

hopelijk gaat het de 20e wat beter hihi *\o/*

Daydream27

Re: crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 15:17

Ik heb me ingeschreven voor de 10de, heb er ook mega zin in! Maar ik vroeg me af, ik zie altijd van die fantastische foto topics voorbij komen van de crosstrainingen in Moordrecht. Zijn dat dan gewoon toevallig mensen die een paar fotootjes maken, of komen er ook wel eens toevallig mensen mee die van iedereen wat leuke plaatjes maken???

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 22:07

sommige mensen nemen eigen mensen mee die foto's maken en als we geluk hebben komen er soms ook andere fotograven uit vrije wil en maken fantastische foto's.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 22:49

Ik hoop dat er op de 20ste fotografen opeens spontaan zin hebben om zich uit te leven in Moordrecht :D
Nee hoor anders heb ik in elk geval toeschouwers mee dus die mogen ook foto's maken haha.

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 11:38

@Karrimh (nou goed gespeld! ;) ) is het de bedoeling dat we zelf al warm rijden/springen voor de les? Had dat niet zo in de gaten vorige keer.
PS Gisteren zitles gehad met springen (zonder teugels) en nu behoorlijk spierpijn.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 21:48

ja het is de bedoeling dat jullie zelf losrijden, niet inspringen, maar dit alles staat ook in de groepsindeling :)

spierpijn is voor watjes haha :P

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 11:03

hoi allemaal,

Ik heb gister mijn angst overwonnen en mijn oude liefde springen weer eens opgezocht.
Ik ben een echte angsthaas geworden na een paar vallen ,maar gister heb ik al mijn vertrouwen weer terug gevonden!
Ik wil dan ook 20 maart mee gaan doen en eerst nog een paar springlessen tussen door nemen.
Als dat goed gaat doe ik gewoon mee en ga ik vragen of ik in de puppy cursus terecht kan.
Mijn paard springt alles maar kan soms anthousiast worden , ik heb hem 1x gezien in de bak met springen en toen was hij dwaas aan het doen.
Rennen en vliegen naar de hindernis stoppen en dan met een mega sprong eroverheen.
Nu heb ik gister gezien dat hij het ook rustig kan maar ik wil toch meedoen in de puppy cursus..

Ik ben erg benieuwd naar de 20ste

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 21:15

fijn te horen dat je het vertrouwen terug hebt, leuk dat je mee komt doen met de puppygroep. maar pas op: het werkt verslavend :P

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 20:30

de aanmeldingen blijven binnen komen en inmiddels hebben we maar liefst 5 groepen, waarvan 3x puppy 1x beginner en 1x (ver)gevorderd *\o/*

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:10

Ik ga eens kijken of ik met een stalgenootje in april kan meedoen :)

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:26

Is er al wat meer bekend over 20 maart.... :D
Heb er enorm veel zin in....

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 11:30

de groepsindeling ontvang je een week van te voren, het is nu 8 maart - de training op 20 maart dus reken maar uit :P

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:30

hoi hoi,

even een vraagje ik heb mij ingeschreven voor 10 april maar nog geen bevestiging over de mail gekregen gebeurd dit nog of hoor je dit pas 1 week van te voren of je erbij zit?

thanks!!!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 22:29

16easer24 schreef:
hoi hoi,

even een vraagje ik heb mij ingeschreven voor 10 april maar nog geen bevestiging over de mail gekregen gebeurd dit nog of hoor je dit pas 1 week van te voren of je erbij zit?

thanks!!!

als het goed is heeft iedereen een bevesting ontvangen, anders is er iets misgegaan en heb ik je mail niet ontvangen. wanneer heb je een mail gestuurd? ik krijg ca 40 mailtjes per dag dus soms duurt het 1 dag langer voor je een antwoord krijgt :o vanavond heb ik alle mailtjes weer beantwoord, dus als je nu nog niets hebt ontvangen heb ik je mail niet gekregen

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:00

Donna, wat is het verschil tussen puppy's en beginners?

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 08:32

Karrimh schreef:
de groepsindeling ontvang je een week van te voren, het is nu 8 maart - de training op 20 maart dus reken maar uit :P

Super dan weet ik genoeg....
O:) ben nu druk aan het rekenen... :P

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 08:41

Ik lees dat jullie wel interesse hebben in een fotograaf?
Ik heb een keer eerder foto's gemaakt in Moordrecht en vond het erg leuk. Dus als jullie aangeven welke datum dan wil ik mij wel spontaan als fotograaf aanbieden ;)
Voor mij weer een mooie kans om te oefenen.

Als er dus iemand geinterreseerd is, stuur een pb'tje met de datum en dan kijk ik of ik die dag beschikbaar ben ;)

Nog even als voorbeeldje het resultaat van de vorige keer; foto's puppy training

NB; copyright op deze foto's is mijnoude logo. Voor recent werk kun je op mijn site kijken; http://www.jmap.nl

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 09:52

@stal_fiore, Donna vertelde mij dat het verschil is tussen puppy's en beginners dat puppy's mensen en/of paarden zijn die geen ervaring hebben met cross of misschien het allemaal nog wat spannend vinden of misschien niet zulke goede springers zijn (die heb ik zelf verzonnen ;) ). Mij heeft ze ingedeeld bij de beginners, mijn paard heeft geen cross ervaring maar is een super springer en ikzelf heb een beetje cross ervaring.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:19

Oke, wij hebben nu 2 keer puppy's mee gedaan en pony springt alles en vindt het super. Ook de ruiters doen het goed, dus zouden dan best bij de beginners mee kunnen doen.
Tijdens de puppy training mochten zij ook altijd meer doen dan anderen.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 18:22

Karrimh schreef:
16easer24 schreef:
hoi hoi,

thanks!!!

als het goed is heeft iedereen een bevesting ontvangen, anders is er iets misgegaan en heb ik je mail niet ontvangen. wanneer heb je een mail gestuurd? ik krijg ca 40 mailtjes per dag dus soms duurt het 1 dag langer voor je een antwoord krijgt :o vanavond heb ik alle mailtjes weer beantwoord, dus als je nu nog niets hebt ontvangen heb ik je mail niet gekregen

heb de mail ontvangen hoor :-)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 22:05

Magriet, jouw kanjer kan makkelijk meedoen bij de beginners :)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:43

Ik ga morgen proberen ze hier thuis over te halen 10 april te gaan :j

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:46

Moet je doen Shanty!
Is erg leuk!

Ga je ook mee doen aan de crosstrainingen van de rijvereniging? Of ben je niet meer lid van Jeanne d'Arc?